Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 I morrest fant jeg bare ikke noe å ha på meg. Ingenting passet lenger. Alt som kunne ha passet hang vått på klessnora. Jeg er dessuten i slutten av uke 34 - det er vel ikke vits å kjøpe nye klær da?! Og jeg som er 163 cm høy og ha en mage-omfang på 121 cm akkurat nå. Det finnes vel ikke bukser som passer uansett? Å få på meg strømpebukser eller lignende har jeg gitt opp for noen uker siden. Heldig dem som har symaskin! Nå føler jeg meg bedre igjen. Skulle ønske jeg kunne sende den perfekte buksen til en og hver av dere nå! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
mai-bebbis ble apriljente Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg begynner på uke 38 i morgen og kjøpte meg ny bukse i går.. Tenkte som deg at det var kanskje bortkastet, men man skal jo like fullt bevege seg og være påkledd frem tilfødsel... som *kan* komme 2 uker på overtid.. Om du bor i Bærum/omegn - magen.no på Jar (det gule huset) har brukte mammaklær til en bra pris og god kvalitet.
Mia_I Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Har samme problem i uke 35 - bare ei bukse som fortsatt passer. Synes de tøystykkene over magen blir for stramme. Klipte av tøyet på ei bukse for å teste, det funker forsåidt, men bare med belte. Og lang trøye over :-) Ei venninne fortalte at de har gode mamma-tights på Lindex i str XL, tror jeg skal kjøpe meg en sånn en også.
_Mita_<3 Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 HM.. Ville ikke giddi å kjøpt bukse om du har så få uker igjen.. heller kjøpt skjørt el noe siden det begynner å bli så varmt:)Går med bretta opp bukse og shorts hele tiden nå Her passer jeg buksene jeg har hatt siden uke 24.. å går med de noen av de samme buksene jeg brukte før.. stretch er greit ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå