Gå til innhold

Hvor mange uker har dere igjen på 2. tri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen 5 uker akkurat i dag! :o) 2. tri har vært den beste perioden i svangerskapet så langt og magen og jeg strutter om kamp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 2 uker igjenn i morgen tror jeg .. er 26 fullgåtte uker i morgen ivertfall

Skrevet

2,5 uker igjen

Skrevet

går man over i 3 trim når man er 28+1 eller 28+6 eller hva?

Skrevet

28+1;-)

jeg har 6 uker igjen....huff hvor har tiden blitt av....

Skrevet

oi da har jeg bare 1 uke igjen :o)

Skrevet

I følge BIM er jeg i uke 21 nå, og det vil vel si at jeg har 7 uker igjen her inne nå:) Også jeg synes at 2 tri har vært den beste perioden i svangerskapet - spesielt nå - glemmer nesten at jeg er gravid innimellom. Ingen fæle symptomer (som kvalme, kynnere) eller noe - bare noen små spark inni magen av og til og det faktum at magen er en tanke stor nå da minner meg på at det faktisk er en baby inni der:)

Har nedtelling til midten av mai - da har jeg 100 dager igjen;)

Lykke til videre i svangerskapet alle sammen.

Skrevet

æ har 3 uker til æ russle inn i 3 tri :)

Skrevet

Jeg har også bare 3 uker igjen her inne :) Rara greier det der...at nå er vi om ikke så lenge inne i den avsluttende fasen... :)

Skrevet

Det er i uke 28+0 en skifter eller? I såfall har jeg rett i underkant av 2 uker igjen....er 26+1 i dag:o)

Skrevet

johooo, jeg har 1,5 uke igjen.. hurra;)

Skrevet

5 uker, tror jeg...

Skrevet

3 uker og 1 dag igjen, så er det over til 3 trimester. Føler meg veldig midt mellom to stoler... Ikke helt hjemme på 2 trimester og ikke helt klar for fødeprat på 3...

Skrevet

5uker og noen dager=)

Skrevet

9 uker her:P

Skrevet

Null! Dette er siste dagen gitt :) Hurra!!!!

Skrevet

Bare tre uker igjen her.. skremmende... snart 3.trimester....

Skrevet

Maaange! Er 12+4 no :o) Så langt har dette trimesteret vore ein liten smule bedre enn det forrige, satsar på at utviklinga fortsettet sånn.

Skrevet

Haha, jeg husker ikke en gang hvilken uke og dag jeg er i, jeg..

Skal vi se - i DK er jeg visst 23+3 (i Norge er jeg 23+5). 3. tri er da..4,5 uker igjen.

Skummelt.. For jeg har eksamen en uke etterpå, så det betyr at jeg har dårlig tid til å lese til eksamen!! :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...