Gå til innhold

Et spm ang festinga av hodet til baby`n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til jm på fredagen som var og da så hun at hodet var festet.Men var til legen i dag og han sa at det ikke var festet.

Hjelp..kan det holde på slik..og "løsne"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende det ikke var "skikkelig" festet på fredag, da kan det gli opp igjen. Men det fester seg nok snart. Det trenger jo ikke feste seg før du går i fødsel heller da

Skrevet

trur ikkje d stemme kvær gang nån får beskjed om at hodet e festa.i min forrige graviditet sa jm d va festa,men babyen snudde seg i seteleie ei uka etterpå.

Skrevet

Jordmor sa til meg i dag at hodet satt godt nede i bekkenet, men det var ikke helt festet ennå, dvs. at hun kunne rugge litt på det. Allikevel var det ingen fare dersom vannet skulle gå.

Dersom du får uklare svar fra JM/lege, er det vanskelig å vite hva man skal gjøre når vannet går, så spør. Hvis hodet ikke er festet, skal man jo ligge og evt. bli kjørt til sykehuset i ambulanse.

Skrevet

Jm sa at hun kunne rugge litt på det men at det var festet og legen sa i dag at det ikke var festet.No skal jeg ikke til jm eller lege neste uke,men det 30april(to dager får termin)Så det blir litt vanskelig og spørre da,men vi får se åssen det går.

Skrevet

hæ, tussi? hvis ikke hodet er festet skal man ligge hvis vannet går? Aldri hørt om før. For svært mange andre- og flergangsfødende fester ikke hodet seg i det hele tatt... ligger alle nede når vannet går?! Forklaring ønskes =)

Skrevet

Det skjedde hos meg og! Da jeg var jos JM for tre uker sia fikk jeg beskjed om at "nå er hodet festa og ungen på god vei ut!" - mens for ei uke sia var det plutselig ikke festa likevel.. Men hu mente han lå så godt nedi der at han uansett ikke kom til å snu seg da, så da var det ikke så viktig om det var festa eller ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...