Mamma´n til A og F Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Snuppen fyller 1 år om en uke, og har siden hun var 8 mnd vært ekstrem mammadalt. Sitter vi på gulvet og jeg reiser meg, begynner hun å hylgrine. Er pappa eller storesøster der går det som regel greit. Jeg kan glemme å gå ut av rommet uten henne... Andre med lignende erfaring? Når går det over tro?
2005&2010 Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Slik haddde vi det og, hun var 6-7mnd, gikk over når hun ble rundt 8mnd..
Mamma´n til A og F Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 ja, akkurat...Sånn var det med min eldste. Syns dette har vart ekstremt lenge. Hun har alltid vært en trygg jente. Aldri opplevd noe som skulle tilsi slik "oppførsel". Kan legge til at hun legges våken i senga på kvelden, smiler når vi går ut av rommet og sovner. Sover hele natta. Andre? HI
Gjest Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 sønnen min er akkurat blitt ett år og har blitt sånn siste tiden. er alene med han så er kanskje naturlig at han blir mammadalt, men siste uka har det vært sånn at hvis han ikke får oppmerksomhet og jeg sitter med han begyner han å hyle. har alltid vært kjempeflink til å leke selv ,men har selvsagt ogsålekt en del med han. men plutselig skulle han være med meg absolutt hele tiden. håper det bare er en periode, for er jo umulig å få gjort noe i huset...
Mamma´n til A og F Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 Husarbeid? Hva er det, he he. Vanskelig å utføre noe med 12 kg på armen. Trøster meg med at jeg har fått noen fantastiske overarmer, he he Andre innspill? HI
Gjest vårina Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Akkurat som å lese om sønnen min.. Ble litt bedre rundt 1 år tror jeg og har gått litt opp og ned siden da..henger igjen fortsatt og nå er han 1,5 år. Er ganske slitsomt.. Er ikke sånn at han hyler om jeg reiser meg opp lenger, men går jeg for å dusje f.eks blir han gæærn selvom pappaen er med han. Men skjer ikke alltid da. Hvis han er opptatt med å leike eller se på tv og ikke merker det i det jeg går går det greit. Og noen ganger bryr han seg ikke. Så går opp og ned.. Men at jeg reiser hjemmefra, DET gjør ikke noe..merkelig skure;) Da smiler han og vinker i vei.. Går nok over snart får vi tro. Men umormalt er det nok ikke.. Merker forresten at en del ting går greiere nå som han skjønner det meste vi sier til ha. Sier jeg at jeg skal på do før jeg går f.eks så aksepterer han det oftere enn hvis jeg bare går dit..
Mamma´n til A og F Skrevet 18. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2007 Takk for svar:) Her er det også helt greit når jeg går ut!!?! Som du sier, det smiles og vinkes. Og i følge far er hun i strålende humør når jeg er borte. Underlige små skruer:D Flere?
Prøverør-Tvillinger i vente-06 Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Her er det lillemor som er totalt mammadalt. I et par uker nå har det vært ekstremt. Selv når pappa`n ligger på gulvet å leker med henne og broren, blir begynner hun å skrike. Kan noen si at det går over??????Er fryktelig slitsomt når vi begge er hjemme og hun bare vil være hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå