Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Har aldri vert så blakk før.... Hater det:-( Håpet at Os barnetilsyn kom i dag men nei da!!
Ane** Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Klarer du deg ut dagen så har du de jo i morra da.... Men skjønner situasjonen, ikke morro å være blakk...
Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 det kan komme etter 4:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå