Gå til innhold

Trenger hjelp!!! Blir helt utslitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en baby som sover ganske bra på natta. Men er veldig vanskelig å få til å sove på dagen. Det eneste som til nå funker er å gå på tur. Blir helt utslitt av å trille. Og kunne godt tenke meg å sove litt selv. I dag orker jeg rett og slett ikke å trille tur. Nå har han vært våken siden klokka ni. Han er bare to måneder. Jeg er utslitt og gråter..... Kan noen være så snill å hjelpe. Har bysset og bært. Han har fått mat og tørr bleie. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Sånn var snulla også i begynnelsen...sov bra om natta, men var sutrete om dagen. Det blei mye bedre da vi begynte med mme i tillegg til melk, for det viste seg at hun ikke fikk nok melk da jeg bare amma. Kan det være slik med sønnen din?

Kan jo være andre ting, men dette opplevde i alle fall jeg. Er slitsomt når det er sånn, så føler med deg...håper det ordner seg!

Skrevet

Hvordan er humøret til gutten din? har han vondt? Jeg har en liten på 5 mnd i dag faktisk... Han sover veldig lite om han ikke får luftetur om dagen... Har hatt dager han ikke har sovet i det hele, og det er slitsomt.... Jeg hadde bare gått en tur til han sovner og latt han ligge i vogna i gangen til han våkner igjen hadde jeg vært deg...

Har du en terasse eller noe du kan legge han på? Hva med å bysse litt på vogna til han er sovnet bare?

Ble veldig rotete skrevet dette her

Og DU trenger en go klem:O)

klem fra

Skrevet

Vet du? med nr.1 slet også vi litt med samme problem. Nå som nr.2 har kommet, har hun bare blitt helt nødt til å klare seg litt på egenhånd. Nødløsning; og da mener jeg nettopp det. Når du er så sliten at du føler deg helt uttafor; slå på TV og plasser baby foran, legg deg på sofaen og SOV! Et tips som fungerte for svigerinnen min var en sånn vibrerende stol fra Fisher Price. Dessuten; hva med å få noen andre til å gå tur med babyen din? Men veldig dumt å vende han til at han må trille hele tiden! Vet det er nesten umulig, men la babyen grine litt. Sett et lekestativ over han på gulvet, snart vekkes intr for sånnt. Her i huset tenker vi som så: full innsats for at mor skal være uthvilt, for er hun ikke det, ja da går alt over styr! LYkke til..

Skrevet

Huff, vet det er slitsomt. Men hvis han sover godt om natta, trenger du da å sove på dagen?

Har du prøvd å legge han i vogna inne på soverommet med vinduet åpent? Når han våkner første gang, så få han til å sove mer med smokk. Da sover de gjerne en time til. Her er det eneste som funker for å få babyen vår til å sove på dagen, og det er først nå han sover litt, han er 4 mnd.

Og det er slik som Caramell sier, gjør det hun skriver. Og babyen tåler å gråte litt.

Skrevet

Jeg går inn for at babyen ikke skal være våken mer enn maks 2-3 timer ad gangen. Da blir hun overtrett og hvertfall ikke sove. Så prøv å få til mat, stell og søvn til faste tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...