liten_passasjer Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jeg har egentlig ikke merket så mye til kynnere så langt i svangerskapet, men i dag har det tatt helt av. Er 24 + 5. Det kjennes som om magen jobber og står i "i ett". Ikke har jeg gjort noe spesielt anstrengende heller, men jeg er nok litt sliten. Kan det ha en sammenheng tror dere? Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Noen flere som er plaget med mye kynnere (og hva er egentlyg mye?) Bør jeg evt kontakte jordmor?
*RutIetutt* Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg er 26+1 i dag og har merket endel kynnere i noen uker nå....ikke vondt men ubehagelig som du skriver. Merker det som regel om kvelden når jeg setter meg ned etter en lang dag og spesielt mye de dagene jeg har styrt litt ekstra....Er annengangs jeg da, og det er visst vanlig å kjenne det bedre andre gangen...snakket med jm om det på mandag og hun sa det var helt normalt og ikke farlig så lenge det ikke begynte å gjøre vondt og å bli regelmessig...da måtte jeg ringe henne eller føden/legen min.
Yuna Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Jeg har vært plaget med kynnere i en måned allerede. Og det er til tider svært ille ja!! Går inn i 27 uke i dag og det dabbet litt av. Men kjenner det mest når jeg er skikkelig trøtt og sliten, helst i helgene. Virker som om kroppen er så sliten av hele uka at da er det stort sett kynnere i et sett. Særlig irriterende er det at jeg har fått melk allerede. Det kom da kynnerene tok av som verst. Men det er ingenting man kan gjøre med det dessverre. Så lenge det ikke gjør skikkelig ille vondt, skal det ikke være farlig. Det var det jeg ble fortalt på Ullevål i hvertfall. Er det ikke smerter, skal det ikke være farlig. Må bare begynne å slappe mer av rett og slett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå