Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hei! Har akkurat oppdaga at jeg er gravid, hadde egentlig tenkt å vente litt til med det. Men er kjempeglad for det også Skal gifte meg 21.juli og har allerede fått tak i en leiekjole. Det er absolutt drømmekjolen min. jeg kunne ikke tenkt meg noe annet. Men, Jeg er kanskje ego nå, men jeg er livredd for at kjolen ikke skal passe. Jeg er 95 kilo så jeg har litt eksra å gå på. Er ikke helt av de tynneste. Skal heller ikke slankemegforå understreke dette. Er det noen som tror at jeg kommer til å merke magen veldig når bryllupet kommer? Jeg har så lyst å bruke denne kjolen. den er stroppeløs og litt ettersittende ned til midjen.... Jeg kommer til å være ca 4-4,5 mndr på vei da... Noen som har noen tanker?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Alle vokser forskjellig under graviditeten. Noen får mage med en gang, andre får ikke mage før helt på slutten. Visst kjolen ikke er helt trang så tror jeg kanskje at det skal gå fint:)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Jeg håper det. Dessuten har jeg mista 5 kg pga lite matlyst og kvalme og influensa. Da har jeg på en måte 5 kg å gå på... ?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Ja men da tror jeg at det skal gå bra:) Går det ikke å legge den litt ut isåfall?
aanonym Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Giftet meg nettopp, drøyt fire måneder på vei. Jeg hadde skikkelig mage!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Jeg fikk ikke mage før i 6 mnd. Helt fram til da kunne jeg bruke trange dongeribukser. Men som andre sier så er d veldig forskjellig fra person til person. Men jeg tror nok det skal gå bra til deg.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Takk for svar, jeg vet at det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg har en leiekjole og den kan ikke syes ut, siden den skulle selges etterpå. Jeg får satse på at det går bra.
babyandme Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Du får nesten bare se an magen, håper du kan få bruke drømmekjolen din da:o) hvis ikke finnes det jo et stort utvalg av kjoler heldigvis! masse lykke til med bryllup og baby, bare gled deg:)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 I håpe det i og:) Glede memasse til alt som skjer. Har alt i ønske me no om det går bra med graviditeten. Alt bruke å ordne se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå