Gå til innhold

Tora kjæm i april!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kolles går d me dæ? Ringt å snakka me fø`n elr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne jeg... Skjedd noe mer?

Skrevet

hallo:-)

joda det går bra...ringte føden, fikk snakke med en korselig jordmor som fortalte at dette er normalt når fødselen nærmer seg!

så her sitter jeg da og håper på at noe skal skje...men smertene har dabbet litt av. har mye "mensenmurringer" både forran og bak i ryggen nå, så kanskje det er noe som skjer!!! skal springe litt i trappene nå før jeg legger meg... hehe:-)

hvordan går det med deg da, skjer det noe?

får bare krysse fingrene for oss begge to, kanskje vi sitter med små nurk i armene de nermeste dagene!?

:-)

Skrevet

Trodde du hadde dratt på føden jeg nå ;)

Bare murringer her også, så det er nok bare å vente. Skal bestille meg time til akupunktør nå, så om det hjelper. Jeg er såååå sliten at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, så nå vil jeg bare bli ferdig.

Skrevet

du skal prøve det ja... spennende, må gi beskjed etter du har vært der da! kanskje jeg og tar turen til en akupunktør da:-)

er kjempe sliten jeg også, verker i hele ryggen og er hele tiden kvalm:-(

sover dårlig på natten, prøver å sove etter at jeg har kjørt snuppa i barnehagen, men ikke lett det heller... har egentlig bare lyst til og sette meg ned og gråte!

skal til jordmor i morgen, og da skal jeg klage, syte osv... kanskje hun kan gjøre noe!!??

Skrevet

Det er jo dyrt da, men verdt det hvis klompen kommer...

Skal legge med å sove nå jeg. Har kjørt sambo på jobb og tuppa i bhg, sover faktisk bedre på dagen jeg. Snodig..

Skal rope ut når jeg har vært hos akupunktør, så får du høre :) Jordmoren kan sikkert strippe deg i allefall, hvis hun ikke allerede har gjort det da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...