Karomamma Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hvem av dere skal kjøre på lørdag? Dere kommer hvinende nedover E6 via Ryen eller? Kan jeg sitte på? Når skal dere dra? Jeg har behandling kl. 13:30.... Nå ble det mye mas her, men det er jo dere to vant til Hjertelig hilsen masekråka
phantomet Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Ikke er jeg Snulder eller Reveenka....meeeeen..... Det er jo ikke umulig for deg å sitte på med Gummis og meg. Jeg har ikke fått verifisert av Gummis når vi skal dra, men vi hadde jo planer om lunsj på lørdagen vi da....
Karomamma Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Det hadde vært bra! Så kunne bare Karopappa og Karosnuppa svinge meg ut på vestkanten. Får høre hva de andre utkantbertene svarer. Kanskje de skal ta en snarvei gjennom skauen eller no' Og så skal vel Marry og Maud kjøre... Jøss, dette blir vanskelig gitt! Det verste er at Karopappa i hui og hast har skiftet dekk og vasket bil sånn at jeg skulle ha fint transportmiddel på lørdag. Så jeg kan i prinsippet også kjøre, tenkte bare det var greit for dem å ha bilen hjemme... He he, jeg tror vi må lage noen transportlister på røde rappen, phantomet!!
♥Snulder Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Det er jeg som er den heldige sjåføren!!! Regner med at vi kjører over Ryen ja.... Må vi ikke det da???? Jeg eier ikke retningssans, så dette kan bli morro! Si ifra hvis jeg skal gjøre ett forsøk på å plukke deg opp ett eller annet sted!
phantomet Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 kanskje vi rett og slett må kjøre i kolonne? Med vimpler, som viser tilhørighet til moden mamma klubben, festet i antennene, rastestopp, tissepauser og walkie talkie kontakt underveis...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Det vil jeg være med på og..... Vi sees på Hurumlandet......
Gummelillan Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Klart vi må ha lunsj lørdag ;-) For vi skal vel hjem tidlig søndag til sultne små og jubilerende store? Kanskje vi bør sjekke med stedet når lunsjen er og at det er greit at vi spiser der lørdag i stedet for søndag?
♥Snulder Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Hva med å bruke de avdanka gravi-tusene alias o.b.wiik-telt som vimpel;=)
Gummelillan Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Tihii!!!! Gjett opm jeg kommer til å drømme om flotte "revehaler" på Phantomets glis av en bil nå da ;-))))) He, he. Skjønner at det er leggetid straks for dette holder jeg på å le meg skakk av.
Karomamma Skrevet 19. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2007 He he, jeg tar med vimpel... Men du Snulder, da vil jeg gjerne sitte på hvis dere skal reise så tidlig at jeg rekker behandling 13:30. Kan få Karopappa til å kjøre meg til Alnabru så kan du stoppe på bensinstasjonen der ved Mac'ern. Fårrsempel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå