Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er tre nærbilder av ham, hvis noen kjenner ham er det jo ikke akkurat moro. Sier han søker en kvinne for vennskap og kanskje noe mer hvis kjemien stemmer. Vi har tatt opp dette før og han sier det bare er for underholdning. Men jeg liker det IKKE. Etter fødsel og sykdom her hjemme er jo ikke sexlivet på topp, men jeg synes likevel ikke han burde gjøre dette. Datteren vår er 10 måneder. Hvordan skal jeg ta dette opp med ham? Og det gjør ikke akkurat at jeg blir så veldig romantisk og forførerisk. Det blir en ond sirkel. Trenger råd desperat!!!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 hva gjør DU der inne,lurer jeg på da.....hm...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Guri jeg er glad jeg ikke har en mann som bryr seg om slikt. Synst det vrimler over av nett-chat-sexvenn,nettby meg her og facebook meg der. Hva feiler det folk sier nå bare jeg.
Håp. Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Jeg fant det på hans pc og logget meg inn slik at jeg kunne se hans profil.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Så kjip situasjon da. Det er jo sannsynligvis noe han selv betrakter som tidsfordriv, men det er jo skummelt, hvorfor la seg friste liksom? Hva med å ta det opp på en litt morsom måte...lage profil selv og sjekke ham opp via nettet?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Ta en lang prat med han.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Det er det verste jeg har hørt?? Underholdning, dersom det er det mest underholdende han kan fylle fritiden sin med , så vil jeg si at allerede der har han problemer.. Når en mann gjør slikt, da er det som regel noe i gjære. Ikke sikkert han er utro, enda.. MEN han er jo tydeligvis i en prosess hvor han sakte men sikkert utvider grensene for seg selv på hva som er akseptabelt i et ekteskap.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Min hadde fått en vernesko i ræva og en øks i skritte og på hovve rett ut.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Det verste er jo at det var sånn vi faktisk møtte hverandre for noen år siden. På en nettside. Og det ble det jo både bryllup og barn av. Men begge var absolutt single dengang da. Det er vi jo ikke nå. Derfor ekstra sårt når jeg vet hva en sånn nettprofil kan føre til. Trenger råd. Han er vanskelig å snakke med for han er utrolig dyktig til å kommunisere og det er egentlig ikke jeg. Derfor kommer jeg som regel til kort, selv i sånn sak som dette. -
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Jeg hadde aldri godtatt det.Be han slette profilen sin der og finne på andre ting enn å vente på at damer skal oppsøke han.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 Dette er en forferdelig situasjon for deg. Og du trenger noen å snakke med, og få råd hos. Jeg vil råde deg til å kontakte kommunens Familierådgivningskontor. Der får du snakke med en profesjonell som har taushetsplikt. Det er gratis, og du får sannsynligvis time fort. Det hjalp meg gjennom en krise for noen år tilbake. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #12 Skrevet 18. april 2007 ok det jeg hadde gjort hadde vært å fått en venninne til å lage en fake profil og ta kontakt med han og gå utifra det og skjekke han ut sånn. Vet det er slemt men da finner du ut om han ville finni på noe eller om han er tro. For å snakke med han det tror jeg ikke funker. Da kan han jo bare si at han skal ta det vekk etc...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #13 Skrevet 18. april 2007 For en idiot, skikkelig taper. Jeg har vært gift med en slik selvopptatt dust, du kommer til å bli lei han, det kan jeg love deg. Legg inn ditt eget bilde og søk etter noen du også, la han smake sin egen medisin og se hva han synes om det. Da er kanskje ikke underholdningsverdien like høy lenger????? Nei, min respekt for slike respektløse idioter er ikkeeksisterende.
belli72 Skrevet 18. april 2007 #14 Skrevet 18. april 2007 Som en skriver lenger opp, så burde dere kanskje ta en tur i familieterapi? Slik jeg ser det er det åpenbart noe som skranter, og i og med at han er "god til å kommunisere" (som du skriver), så kan det være lurt at en utenforstående leder an samtalen dere imellom? Jeg føler virkelig med deg, og håper at dette ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #15 Skrevet 18. april 2007 Uff. Ja er veldig rådvill nå. Det er mye som står på spill føler jeg. Vil allerhelst at vi skal holde sammen som en familie. Og det vet jeg jo at han vil også. Så det koker vel ned til sex og kommunikasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå