Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Fødte for 2 uker siden og måtte sy litt. For noen dager siden måtte jeg titte i speilet for å se hvordan det sto til der nede. Hmmm, ble ikke overlykkelig for å si det sånn. Er jo så åpent! Ser rett inn i skjeden jo. Hvor er det blitt av den vanlige åpningen lissom... Det blir bedre eller? Vet at 2 uker ikke er lenge, men jeg må bare spørre... Hvor lang tid sånn ca tar det før det blir tilnærmet normalt igjen? Akkurat nå vil jeg være...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Huff, dette var noe jeg reagerte på også. Og det er dessverre slik at sånn blir det. Jeg har født to barn, og en kan se rett hjem, for å si det sånn... Selve åpningen er blitt videre ja. Syns ikke jeg er "pen" der nede etter fødslene nei. Men bare knip og tren musklene, slik at skjeden blir seg selv igjen etterhvert.
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 det er nå 3 mnd siden jeg fødte og jeg er ikke blitt normal der nede igjen..syntes jeg er like åpen der nede nå som jeg også var 2 uker etter fødselen:S er vel noen som blir helt normale igjen også..
Allean, Fia og lillebror Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Snart 8 mnd siden jeg fødte. Og det har faktisk sakte men sikkert blitt bedre. Men det er jo ikke helt sånn som det var før jeg fødte. Men det har blitt bedre det har det, så ikke fortvil.
haater husarbeid Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Baby er nå 8 mnd snart. Og endelig føler jeg at jeg er normal der nede igjen. Har full kontroll på muskler og alt. Det tok mye lenger tid denne gangen (andregangs). Det tar tid ja, men det hjelper om du kniper og kniper
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Dette reagerte jeg på også!! Førstegangs så jeg hadde jo ikke peiling på at det ble slik etter fødselen... to måneder siden fødsel og er nok lik som rett etter fødsel. Kniper og kniper, og håper på å bli litt bedre etter hvert...
nutri Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 knip, knip og atter knip. =) Jevnlige knipeøvelser er svaret. Jeg var ikke så flink i starten selv, syntes det var litt vanskelig, og spesielt vanskelig å huske. Har gjort det til en vane å gjøre knipeøvelser hver gnag jeg ammer, og det har gitt resultater :-) (3mnd siden fødsel) Gjør det til en vane, fortsett å knipe hver dag resten av livet sa legen min. Hver fødsel gjør musklene slappere, dessuten er kvinner svært utsatt for inkontinensplager senere i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå