Gå til innhold

Vasking av babyklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vakser dere alt av babyklær, både nytt og brukt(selv om det brukte er vasket før du fikk det)?

Og hvilket vaskepulver bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker både nytt og brukt.

Bruker nøytral vaskemiddel.

Skrevet

Jepp... ALT vaskes uansett. Med Neutral vaskepulver, og Comfort skyllemiddel uten parfyme.

Skrevet

hei,, her vaskes alt før d brukes.. med neutral vaske-og skyllemiddel..:) jeg tåler ikke noe annet selv,så her vaskes alt med det.

Skrevet

Jeg har vasket alt tøy. Hadde noe brukt etter storebror som var vasket før vi rydda det bort, men vaska det nå fordi. Samme gjør jeg med små hånkler og kluter som skal brukes til babyen.

Vi har ikke noe allergier eller ømfintlig hud her i familien, så jeg vasker alt babytøy med det samme som til oss andre. Bruker Omo Color og comfor tøymykner.

Skrevet

snufs- vanskelig å vaske de pittesmå plaggene uten å bli sentimentale..så rart å tenke på den lille kroppen som skal ha på seg de søte små bodyene..

Skrevet

Jeg vasker og vasker. Alt sammen. bare syned vi ikek har tørketrommel, for tar så lang tid når man bare kan vaske litt om gangen pga tørkeplassen...

Vasker med vanlig vaskemiddel, men burde kanskje tenkt på å kjøpe et nøytralt. Vel, for seint for første halvdel av bunken...

Skrevet

jeg vasket alt ja. og jeg brukte blenda sensetiv og ikkenoe skyllemiddel. ohh...det var koselig aa sitte aa brette klaer etterpaa! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...