Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Er det noen som har kjøpt disse smokkene? Hvor mye har dere bestilt for å få de tollfritt i Norge? Jenta bruker MAM +4. Har dem smokkene som har sammen formen? Takk!!!!
Maddi Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hei! Jeg kjøpte en pakke med 3 smokker fra dem for en uke siden. Betalte ikke toll. Jeg tror det er tollfritt så lenge du bestiller for under 250kr eller noe der om kring.. Er ikke sikker på formen på mam-smokkene,så det spørsmålet kan jeg ikke svare på. Men har du vært inne på siden der og sett? www.navnesutten.dk Ved siden av bildet på smokken er det et lite bilde av "tutten", klikk på det så blir det større
rødhette* Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Smokkene er ikke lik mam-smokkene. Men de er veldig gode. Du får ikke toll så lenge du handler for under 200 kr (inkl. porto, tror jeg). Jeg kjøpte 6 smokker, og måtte ikke betale toll.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Siden vi ikke er med i Eu trekker de fra den danske momsen. Jeg bestilte 6 smokker + en smokkbeholder og måtte ikke betale toll. Så da ble det ganske billig - og ca 25 % billigere enn prisen som er oppgitt. Men man må jo betale porto - noe som ca tilsvarte momsen.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 de er lik NUK smokkene.Gutten min elsker Nuk smokkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå