Gå til innhold

Da er jeg hjemme fra intervju. *puh*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo selfølgelig ikke så skummelt som jeg hadde trodd. Saksbehandleren var en trivelig dame, så det greit sånn sett..

Mange spørsmål var det, både om alle steder jeg, han og vi har bodd, og det begynner og bli noen, så det ble alt for mange adresser til at jeg husket alle, men men, det var ikke så brenn nøye.

spørsmål om familien hans fikk jeg også, og en del om hans asylsak, og hvordan han kom til norge. Hun hengte seg spesielt opp i hvordan han kom til norge siden han ikke har noe pass, og lurte på om ikke jeg hadde sett at han hadde noe pass liggende hjemme. Jeg har snoket gjennom alt, og har ikke funnet noe.. mye detaljerte spørsmål om hannes liv før norge jeg ikke kunne svare på også selfølgelig, men kan ikke tro de mener en skal gå rundt og huske absolutt alt om hvor hva og hvorfor partneren ens har gjort mange år før jeg møtte han..

eller spurte hun om hvordan vi møttes, hvordan forholdet vårt har forløpt seg og utviklet seg.. det kunne jeg jo greit svare på, men er spent på om jeg og han har samme oppfattning av når vi ble et par;) tror nok han svarer noe tidligere enn det jeg gjorde, men men.. vi satte oss jo ikke akkurat ned og sa; fra og med i dag er vi kjærseter heller.. det ble jo bare sånn:)

i det store og det hele var det ikke så skummelt, men jeg er glad det endelg er over, og jeg kan tenke på andre ting.. tror nok vi får avslag, men det har ikke noe med intervjuet og gjøre direkte, så da er det ikke mer jeg kan gjøre fra eller til uansett..

Nå sitter jeg bare og venter på kjæresten skal komme hjem, han ble intervjuet etter meg, og er sikkert ferdig om en halvtimes tid.. blir spennende og høre om vi i heletatt har samme oppfattning av virkeligheten;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Det har nok gått bra. Jeg tror ikke de forventer at man skal huske og vite alt. Lykke til med søknaden da!

Vi leverte forresten søknad om fornyelse i går, jeg håper det går bra (og fort!).

Skrevet

Så fint da! Har lurt på hvordan det gikk med dere idag!

Men hvorfor tror du at dere får avslag? Dere har jo barn sammen og alt..

Skrevet

ja, alt taler for at han skal få bli sånn sett, men han har vert her ulovlig etter at han fikk det siste avslaget sitt på asylsøknaden, og derfor kan han få beskjed om at han må søke fra hjemlandet.. de er litt firkantet på de reglene sine. til og med hun som itervjuet oss syns det ble bakvendt siden han kommer til og få innvilget opphold før eller siden uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...