aimée Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 venninnen min har den....funker visst kjempe bra....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Jeg har hatt den, den er kjempebra. Men det tok nesten 2 timer å ta den ut av armen igjen etter at den hadde sittet der i to år. Den hadde grodd fast og måtte opereres/pirkes ut med skalpell...
mayaya Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Har ei venninne som brukte den, tok den ut ca halvveis i de 3 årene, uten problem. Mulig anonym over her var litt uheldig.. Veldig greit å slippe tenke på prev såpass lenge da.. Skal fornyes hvert 3. år, og det ser jeg for meg kan kombineres med celleprøve, det blir man jo minnet på uansett :-) Jeg vurderer det iallefall!
Gjest Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 ok:) kostet den mye..? Var det slik at man mistet mensen? Jeg blir veldig humørsyk av p -piller i allefall,så det skal jeg ikke ha
high five Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Den koster 1200 kr, og det er veldig lurt å gå på cerazette p-piller først. De har samme hormonprofil som p-staven, og tåler du pillene uten blødninger, tåler du staven også. Kjipt å betale såpass mye, så må du fjerne den pga blødninger. Jeg tåler den helt fint, men andre plages mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå