Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Ligger på sofan.. Igjen.. Kjente jeg ikke var i form når jeg stod opp i dag, men trodde det bare var noe som passerte.. Men nå ligger jeg på sofan igjen.. Kvalm og uvel, svimmel og skjelver innimellom.. Så da er det vel enten forkjølelse eller influensa på tur!!! øsh! trodde jeg slapp unna jeg nå!
Xenaen Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Huff, det er mange her i området også som er syke. Får håpe man hopper bukk over det denne gangen. Stakkar deg da Trine!
Gjest Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Vil ikke vil ikke vil ikke! Har ikke vært syk på godt over 1 år. Har litt menssmerter nå, så jeg tror jeg skal hoppe til sengs og prøve og sove litt..
Xenaen Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Gjør det du, det kan fort hjelpe!! God bedring
amilde 11.06 Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Jeg kan også ha slike dager uten at det betyr at jeg blir ordentlig syk. Sjekket helsekortet fra forrige svangerskap og etter uke 32 var jeg ofte kvalm når jeg var på kontroll. Ta et pledd over deg og lag deg en stor kopp te. Håper du føler deg bedre snart!
Gjest Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Har ikke vært plaget med kvalme før i svangerskapet. Så hvorfor skal jeg begynne med det nå? Skal til jordmor i morra, så håper jeg ikke er like svimmel og ekkel da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå