phantomet Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 til å ta over logistikken og koordineringen i phantom-hulen det kommende halvannen døgnet? Følgende scenario og aktiviteter skal koordineres... Skolen til de to eldste feirer jubileum i to dager til ende fra kl 16 til 20. Idag er det 7 åringen som skal i ilden. 3 åringen skal bli med en venn hjem etter barnehagen og skal hentes etter barne TV. Den mindre intelligente hunden skal på dressurkurs klokken 18. Det er opprinnelig tenkt at den eldste jenta skal være den som deltar på kurset. Måka må bli med på kurset. Phantom-mannen kommer hjem fra jobbreise og direkte til skolen. Det skal bakes en kake til arrangementet som skal leveres skolen. Så skal alle barna hjem. Først de yngste som skal være i seng klokken 1915. Eldste gutten skal hjem når arrangementet er over klokken 20. Phantom-mannen skal da direkte fra skolen til fotball-trener/oppmann møte som har pliktig oppmøte pga utdeling av utstyr. Imorgen er det eldste jenta på 10 år som skal i ilden på skolen. Det skal bakes enda en kake, som skal leveres på skolen. Alle ungene skal hentes og spise middag. Phantomet skal på første oppmøte på magedanskurs kl 1645. Phantom-mannen må derfor ta med seg alle tre guttene til skolen for å se eldstejenta. Så må de hentes der klokken 18. Vi har bare en bil, men prøver å låne bil av svigers...
Marry Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Herregud jeg blir sliten av å bare lese dette lykke til :-) morro med stor familie ;.)
Gjest Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 pjuh sier jeg bare...har ingen gode råd jeg assa....men ønsker dere lykke til med stresset...å så heier jeg uten kostyme for at dere får låne bil =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Kjære deg, dette livet hadde ikke jeg orket vet jeg:-) Slik ville jeg løst det: Kjøp ferdige kaker hos bakeren...Er det virkelig noen som forventer rykende varm hjemmebakst (I don`t think so, det er nok mere standarden man setter selv, og jeg har vært gjennom dette med 2 barn noen år. Det er de hjemmeværende som er de mest kritiske altså!!! Vi som har vært i jobb har innsett begrensningene både være seg med kunnskap og tid, og kjøpt ferdig, veldig godt det også;-) Dressurkurs og magedans er jo bare moro, og blir vel egentlig rene ferien når du først kommer deg dit:-) Det ville jeg se på som ren avkobling og lek:-) (hjelper mye hvordan man har det i hodet på forhånd når man skal ting:-) Barna overlever nok å bli lagt litt senere enn 19.15 sharp en kveld eller to.........og jeg er fan av rutiner, men ingen fanatiker for det er ikke bra har jeg hørt:-) Vips, så blir det ikke så ille alikevel, men heller kvalitetstid hvor hele gjengen er samlet og har det fint sammen:-) Hjalp det bittelitt?
Urtete Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Halleluja - snart er det helg!! :-) Det er bra du skal på Spa og bare slappe av om ikke lenge! ;-)))
phantomet Skrevet 18. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2007 Jeg er enig med deg når det gjelde dressur kurs og magedans kurset...om det ikke var for følgende: For at det i det hele tatt skal være mulig å gjennomføre, så må Måka bli med på hundedressuren. Og idet klokken passerer 18 er han ikke verden gladeste baby lenger... så en hylende baby i vogn, mens jeg prøver å dressere bikkjedyret ser jeg ikke frem til... (Men jeg må ditt for kontinuitet, for hunden trenger virkelig oppdragelse, og vi har allerede gått glipp av en gang... Magedans-kurset kastet jeg meg på i ren impuls da en venninne ringte å inviterte meg med... Vil ikke sette henne i stikken første gangen, men vet at det er en terskel å tråkke over bare å gå inn i danselokalene...men det b lir garantert gøy på sikt! Kakebakingen kunne jeg nok stått over, men det er det minste problemet å bake...det er leveringstidspkt. som er kinkig... Visst overlever ungene å legge seg litt senere, men en time med hyling er vel ikke så mye bedre?? Begge de yngste er virkelig søveklare når klokken viser 19... Trøsten er at lørdagen mens jeg er på SPA...da har phantom-mannen et race som minner om dette, og som kompanserer for slitet de nærmeste timene... Hjemme alene med 4 unger. Junior skal i bursdag fra klokken 12 til 1430 lørdag. Eldstegutten skal på fotball-cup hele dagen. Phantom-mannen må lever ham dit, og være tilstede for å heie en stund i det minste. Eldste jenta vil til en venninne, så det bør gå greit. Søndagen skal eldstejenta på samme cupen. Da er phantom-mannen trener.Så da er det opp og hoppe tidlig og full fres. Phantomet dra fra Holmsbu etter lunsj, og henter Måka og Junior på fotballbanen utpå dagen...
Karomamma Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Huff og huff phantomet, men litt koselig óg da! Jeg melder meg, jeg Er vant til å ha det sånn selv om vi bare har et barn. Tør ikke tenke på hvordan opplegget hadde blitt med fire unger. Grøss.... Meeeen.... da må noen andre gå på jobb i stedet for meg. Det er et utfordrende prosjekt som kan minne om hektiske dager i heimen. Konstante avbrytelser av utålmodige mannfolk, tusen baller i lufta og lunsj fra sandwichbaren som inntas foran PCen... Jeg er rutinetilhenger, men ikke fanatiker og det funker hjemme hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå