Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 vet dere kor masse de er og spare på emmaljunga vogn i forhold til norge:)??? takk for svar
:-) augustibarn Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Vi har ikke kjøpt, men vurderer å gjøre det. Ringte Kattis babyshop (tror den heter det) i Strømstad. På en Emmaljunga Edge duo med sportsunderstell vil vi spare ca 1000 kr.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 jeg sjekket prisen på den dyreste vogna koster jo nærmere 8000 kr... Så er litt å spare iallefall.. Hadde de alle vognene på lager der eller?
Gjest Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 men er de slik en må bestille i sverige og ??? eller bare og reise og kjøpe liksom ??
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Jeg kjøpte Emmaljunga Edge Duo, på Kattis Babyshop i Strømstad. Denkoster her i Norge (Barnevognhuset Rudo på Strømmen) Kr 8.393,- inkl stelleveske og parasoll. Jeg betalte ca 6.700,- (norske) for samma pakka på Kattis Kjøpte også gravid belte der Får det jo for samma prisen de selger brukte for her til lands hehe
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 glemte å si at når vi hentet vogna nå på søndag som var så var hun som jobbet der utrolig hjelpsom og gikk gjennom vogna fra bunnen av, fortalte hva som kunne vasker på 40grader og ikke og masse smarte løsninger, som å "tippe" over håndtaket (dette har de aldri vist noen gang når jeg har vært å sett på vogna i Norge) Å så får man handlet litt annet stæsj mens man er på den siden Billig kjøtt osv
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Du må bestille der også, send en Epost til Kattis Babyshop, for pris og alt du lurer på, de svarer deg veldig gjerne. [email protected]
Gjest Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Tusen takk for svar skal der på lørsdag så skal bestille meg en vogn...gud dette er spennede hihi
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 noen som vet om det finnes flere slike butikker i svergie? Evnt telefonnummer en kan ringe? Skulle gjerne hatt en butikk i nordsverige, strømstad blir for oss veldig LANGT!
Alltid Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 på www.emmaljunga.se har de oversikt over hvilke butikker som selger vognene deres Der er det kart og veldig enkelt å finne fram til nærmeste butikk.Evt hjemmeside, adresse og telefonnummer er også oppgitt.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 19. april 2007 #12 Skrevet 19. april 2007 Vi skulle til jønkjøping i påsken, og stoppet på et steen og strøm senter i trollhättan... Der var det en butikk som het nids for kids, og de hadde lagerrydding...endte opp med bilen full av barnevogn og stæsj. Emmaljunga edge duo combi med stellebag kom på totalt 5800 norske. Fikk til og med den fargen jeg ville ha! snakk om flaks! ellers så ligger prisene i sverige på rundt 7000 for den vogna, så hvis man har et stykke og kjøre for og komme over grensa går på en måte vinningen opp i spinningen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå