Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har funnet noen som er bra?

Er jo et mylder der ute...

Tenker på sånne med litt praktiske råd og tips, hva skjer de første ukene og månedene, etc.

Har lest "På vei" av Nylander i graviditeten, men hører at oppfølgeren kun handler om amming, og kunne tenke meg å lese noe bredere enn det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en bok som jeg har fått av en venninde som heter" Barnimagen" faktisk, og i den sår det meste. pluss at jeg har en som heter "ABC for spedbarns forelder" og en " mor for første gang."

Skrevet

Litt utenom det du spør etter, men for de som ønsker litt lettere sengelektyre, er det litt morsomt å lese Shopaholic and Baby (siste boken i shopaholic- serien). Handler ikke om graviditet, men hovedpersonen er gravid, så det blir mye om barnevognkjøp, hormoner etc. og det var morsomt å lese sånn på slutten.

Disse bøkene er jo veldig chick-lit og lettleste, men veldig greit når man er litt sliten!

Synes også det er greit å lese Nylanders "amme-bok" mamma for første gang, det står mye om fødsel der også i tillegg til dette med amming. Men jeg er litt opptatt av tiden etter fødselen, jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...