Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått vite at søstra mi kanskje er gravid. Hun er 19 år og har ikke plass til baby i livet sitt enda. Er ikke akkurat vanlig å krysse fingrene for at noen IKKE har spire, men nå gjør jeg det! Har tusen tanker i hodet mitt nå.... det eneste jeg vet HELT sikkert er at jeg skal støtte henne 150% uansett!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er heldig som har en søster som bryr seg så mye om henne:) Ønsker henne lykke til uansett hva resultatet blir:)

Skrevet

Skal krysse fingrene med dere, lykke til! Godt hun har en søster som vil støtte henne uansett da!

Skrevet

så flott at hun har din støtte..jeg var 19 år da jeg ble gravid og det passet så absolutt ikke..men det har gått så bra:) og det er det beste som har hendt meg:)

Skrevet

Hmmm. Min svoger er narkoman og venter kanskje barn med en jente på videregående. Det er flere menn som er involverte, så ingen vet enda. Håper absolutt IKKE at det er hans barn for barnets del!!!!

Jeg var en 18 år gammel bimbo da jeg ble gravid, men da babyen var født ble jeg voksen over natten og det er det beste som har hendt meg. Det er bare til å lage plass til det i livet. Ønsker dere lykke til.

Skrevet

Takk for gode ord! Er så glad i søstra mi og unner henne virkelig ikke dette.

Må bare presisere at det er pga livssituasjon og ikke alder at en graviditet ikke er helt på ønskelista...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...