Gå til innhold

noen som enda har bare baby?? og er gravid?


Nordnr5<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)..

 

Jeg har en på fem år og en på seks år, så har vært igjennom det tidligere ja.. Må innrømme at det var tungt det første året, men til gjenngjeld nå har de masse glede av hverandre:).. Det positive er at når du er ferdig med bleie, smokk og flaske etc. er det enklere å avvene begge samtidig. Tiden går fort og det er mange gleder ved å ha to så tett.. De har gått i samme barnehage og fulgt hverandre hele tiden, så for min del blir det litt rart å skal få en til nå med seks års mellomrom. Men gleder meg til at de skal få kose seg med ett nytt søsken nå når de er blitt så store:)..

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn på 5mnd, har termin 26 desember. Gleder meg veldig mye og ikke minst på vegne av de to når de blir litt større. Men er samtidig veldig rart at han lille tassen skal bli storebror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo ikke helt planlagt med nr. tre så raskt, men blir jo godt mottatt likevel :))

tusen takk for svar... :) jeg har ei jente som er sjiu år gamlere enn gutten, så da blir det høvelig lik erfaring :))

synes det var kjempekjekt med ei så stor og ansvarsfull søster :)

hvordan ble det med penger da? får jo ikke jobbet meg opp noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kor spennende at det er flere her da :))

jeg lurer mest på økonomien siden jeg ikke får jobbet i 6 mnder før... bare tre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gleder meg mye.

Hvis du får svangerskapspenger nå, så teller det som grunnlag, jeg rekker jo bare å jobbe en måned før permisjon. Men har hørt med trygdekontoret, permisjonspenger går som inntekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok... mente at jeg bare får jobbet to mnd...

men det blir jo endel mindre da... har bare 80 % lønn..

er du fra sør eller nord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på østlandet. Men du får jo like mye penger uansett neste gang siden du får lønn nå, det er det som er så bra med Norge. For hvis du leser på nav sine sider står det at permisjonspenger teller som grunnlag for foreldrepenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby og baby, jeg har en gutt som blir 1 år på Søndag, så det blir akkurat 20 mnd mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente på 16 mnd, og ho blir storesøster ca 2 uker etter at ho er blitt 2 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann.

jeg har en sønn på 3.5år,og som deg en sønn på strax 6mnd,også er jg 8uker på vei md neste barn. ser for mg a det kan bli litt hektisk men så tenker jg at tenk så gøy de vil få det når de er eldre. alle som vet de,synts det er kjempe koselig.

lykke til md testen,er du gravid går det kjempe bra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.jeg har en jente på 12 mnd, så da blir det 21mnd mellom mine..Håper det går fint:) Er nett begynt i jobb igjen, så da blir det 8 mnd i jobb og ut i premisjon igjen. Passer meg ypperligt.hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer med ny graviditet!

Jeg har ei jente på 9 mnd, og er 7 uker på vei.

M.a.o. blir det 17 mnd mellom de to.

Tror dette blir kjempebra!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei datter på 9 mndr, og er snart 6 uker på vei. Blir 17 mndr mellom dem da;) Gleder meg kjempemasse og tror de vil få stor glede av hverandre etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...