Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jeg må bare få det ut. Svigerfar røyker og er veldig ustelt. Masse sjegg og hår,slitne klær. Men han er jo snill og hyggelig. Sønnen vår stinker når han har vært på fanget hans, jeg må bruker såpe i badet til gullet etter vi har vært med ham. Når han har vært på besøk, henger lukta igjen i stua lenge....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Samme her, vi har begynt å kjøpe klær i gave til han, til bursdag og jul. Han blir kjempeglad for det. Vi har kun vært en gang på besøk hos han, pga røyk og det passer så dårlig med astma barn. Måtte også kutte ut hytta pga røyking. Der er lite vi kan gjøre med det, så da blir det slik at han må komme til oss på besøk.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Jeg har samme problem, bare at det er med min pappa.. Han røyker, har bikkje som sleiker han på fingrene hele tiden, masse skjegg og han dusjer kanskje hver 14. dag.. Vaske seg på hendene tror jeg ikke han vet hva er! Det er nesten så jeg brekker meg når han tar i gullet, og småtten er i perioden hvor alt skal i munnen.. *grøss*.. Men han er jo verdens snilleste og elsker barnebarnet sitt, men vi er veldig sjelden på besøk der.. Sist gang lå det en rullings og røyk i askebegeret inne, jeg var frekk nok til å bære ut hele askebegeret.. ;oP Det er rart at det ikke går an å ta litt hensyn, han visste jo at vi skulle komme flere dager i forveien..
Milletrille Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Samme her, lukter røyk i hele leiligheten og av lille gullet etter han har vært her!! Han kommer innom et par ganger i uka, men er veldig hyggelig og blander seg ikke inn i hvordan vi har det og hva vi gjør med gullet vårt (i motsetning til svigermor, arghh), og han er her sjelden mer enn en halv time - så jeg svelger en kamel eller to og lar det stå til!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Vi har prøvd å kjøpe klær til brusdag vi også, han blir veldig glad for det, men han kommer bare med det samme gammle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå