Gå til innhold

Hva syns dere om prisene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo skal gifte oss neste sommer. Mor mi har funnet ut at ho vil hjelpe oss m å finne lokale, noe ho også har gjort. Men selv har jeg også funnet et. Det mor mi har funnet kaller jeg A, og mitt for B.

A) Lokale 1900kr+moms

må være en person under hele festen, som tilhører lokalet. denne personen skal ha 240kr/timen, og de regnet 8 timer som en arb.dag. De sku i tillegg ha bet. for leie av duker, ukjent pris.

B) Lokale 5000 kr

Mat ca. 550pr.kuvert som inkl. 3 retters middag, dekket bord, kransekake, bryllupskake, kaffe og nattmat. Drikke kommer utenom. Og så tror eg det blir en liten pris for skyss til og fra lokale(båt).

Hvilket lokale ville dere valgt? Må bare si at lokale A ligger nærme et sentrum, og tvers over for en kirkegård...

Lokale B ligger landlig til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du beskrev B bedre enn A, jeg ville ut i fra det du har skrevet valgt B. Koselig at det ligger landlig til og at dere må bruke båt for å komme dere dit. Syntes ikke 550 pr kuvert var mye:)

Vi betaler 7000 for lokale og ca 380 pr hode, vi skal ha buffe da. Drikke kommer i tillegg. Da er alt annet inkludert, på og avdekking servitører lys osv. Må kjøpe blomster i tillegg!

Skrevet

Ved alt. A er det ikke med noe mat eller noe... Det ligge mer sentralt, og redd ved siden av gravplassen...

Tror mor mi ikkje følger med i tiden... ho tror nok det er like billig som for 30 år siden.. Jaja, tror eg vil se litt mer på alt. B... Kanskje eg ska skrive t han som hadde det, at eg e tremenningen hans... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...