Singelmamma og banden Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg vet ikke enda, men håper å finne det ut snarest. Men det kommer jo helt an på de aktuelle barna da. Jeg har to fra før og det går helt supert, selv om jeg har null avlastning på den yngste. Å ha to alene skremte meg ikke fra å beholde nr tre i alle fall. Jeg kjenner også ei som er alene med tre og som dette fungerer helt fint for, og så har jeg en venninne som er "alenemor" 2 uker ad gangen, siden mannen jobber offshore. I tillegg to som har tre barn alene en uke ad gangen (delt omsorg) men de ungene er litt eldre da. De har ikke flere problemer enn andre for å si det slik,men klart at man legger opp til hvordan man skal ha det til en viss grad selv, og personlighet til involverte parter, både barn og voksne spiller inn. Så min konklusjon blir vel at spørsmålet ditt er vanskelig å svare på... ;-) Hvordan har du det nå da? Med to små?
Mårud Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Synes d går helt fint med de 2.De er 5 år og 6 1/2 mnd.Blir 1 år og 2 mnd mellom de 2 minste da.Vanskelig situasjon.Vil ikke ta abort.
Singelmamma og banden Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Jeg kjenner igjen den situasjonen ja. Mine er snart 7 og 3 år da. Og siste kommer nå straks, termin om 6 dager! Jeg er glad jeg valgte å beholde h*n, klart at det blir litt tøft i starten, men det er det enten man er en el to om det. Men det går seg til. Og som en venninne av meg har sagt: er du usikker beholder du barnet, og den største overgangen er tross alt å gå fra 0 barn til barn i det hele tatt... ;-) Du får det nok litt tøffere enn meg pga at den yngste er så liten, men på den andre side vil de få masse glede av hverandre etterhvert. Og hvis de har samme far får du jo litt avlastning på alle?
fru.ktbar Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Jeg syntes det er mye mer med 3 enn 2 barn. 3 er en flokk barn, 2 er nesten som en. Men barna liker å ha 2 søsken, de deler ett søsken med ett annet søsken, hvis du skjønner hva jeg mener. De har mer felles. Men som sagt mye mer med 3 enn 2
Mårud Skrevet 18. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2007 De 2 yngste blir å ha samme far ja.Men han vil ikke ha den jeg bærer på nå siden jeg ødlegger livet hans totalt osv.Ble gravid før det ble slutt.Han skulle sørge for at jeg mistet den sa han i dag.
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 hei eg er aleine med 4 barn og det går kjempe fint...kommer fort inn i det blei aleine da min x fann seg ny da eg var bare 2 mnd på veg dagene fyk, men fantastisk .))
Singelmamma og banden Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Det var stygt sagt av ham!!!!! Og altså, du ødelegger ikke livet hans ved å la barnet deres få søsken. Hvordan går det med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå