Gå til innhold

Vi skal flytte sammen igjen.. er så glad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt når lillegutt var 6 uker, vi flytta fra hverandre... Har møtt hverandre gjevnt, så han skal se lillegutt... å så har det endt med overnatting, sex og kos... bare mer å mer, å nå ville han vi skulle prøve på nytt... Er så glad jeg nå.. måtte bare få det ut!!! Da er jeg ikke alene mor mer=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det du som slet med en barnefar som ikke gidda gjøre noe for å bidra med baby'n deres? (ikke for å være nysgjerrig altså, men for å huske hvem du er..:P)

Hvor lenge har du bodd alene?

Er i nesten samme situasjon selv, men jeg tør ikke flytte sammen... er redd for at alt faller tilbake til slik det var da JEG gjorde det slutt med han. Han var lite engasjert, og jeg ser på engasjement i sine barn som så viktig, at det avgjør om jeg vil ha han boende sammen med oss...:/ Vrient...

Men, jeg tenkte kanskje du kunne fortelle litt..:P Jeg tenker så mye på dette. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å føle meg sikker på at dette går bra..:(

Skrevet

Ja, det var meg!! Bodd alene i 2 mnd nå... Å han angrer virkelig, han ser oss 2 ganger i uken ca.. litt oftere når det passer seg, å han savner oss begge. Så nå er han mye mer engasjert i babyen og meg!! Skal bli med på babysvømming i dag osv...

Så han skjerpa seg, når han skjønte at han faktisk hadde mista oss begge... Så det er på rett vei igjen.

Prat sammen, skikkelig. Det gjorde vi, jeg sa at hvis jeg må ta allt ansvar for lillegutt og han bare er ute å fester osv, så vil jeg heller bo alene... Han bare lo... Å ja, jeg flytta ut... Nå tok han hintet!!! Så tror dette skal gå bra!!

Lykke til, men stå på ditt! Engasjement med barna er det aller viktigste

Skrevet

Hehe... akkurat det jeg gjorde for snart 3 år siden: kastet han ut pga festing og sånn... men jeg har ikke tatt han tilbake da, samma hvor mye han har tryglet og bedt. For jeg ser at han har IKKE forandra seg det minst grann... Supert at han din tok hintet da!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...