Gnisten Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg skal være forlover i et bryllup om 2 mnd da er jeg i 33 uke, og magen kommer nok til å se ut som en ballong... Jeg har allerede lagt på meg litt ekstra på kroppen og puppene har vokst til det tre doble... Er det noen som vet hvor det finnes noen kule mammakjoler som heller ikke koster skjorta? Helst i Bergen eller Stavanger....
Love my kidz Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Vil tipse om www.mammahuset.no jeg.. der er det mange fine kjoler!! Bestilte meg bukse derfra i går, de har mye fint altså =)
Guttemamma x 3 Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 www.mammahuset.no har en del kjoler/skjørt/tunika i forskjellige prisklasser (sjekk Ellens restekasse). Mye av det kan passe som bryllupsantrekk hvis du "styler" med kule sko og litt tilbehør.
minibolla Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Hei Jeg hadde samme problem ,jeg var i stavanger med en venninde for en uke siden og kjopte da en veldig fin kjole pa vero moda med plass til stor mage..den er litt romantisk stil, stram ved puppene med band under puppene sa er den vid og gar ca ned knerne..ikke den vero modaen rett v kulturkafeen men den andre,ga dit og se..
Solskinnsjenta Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 mama licious har noen fine sommerkjoler med god plass til mage og pupper! Ikke sikker på hvor de har det i Bergen, men kanskje det står noe på mama licious sine hjemmesider. Du kan også bestille direkte fra hjemmesiden. De er heller ikke så veldig dyre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå