Urtete Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hei dritings! Det tegner til å blir en helt ååååååkei dag! Åssen har du det der nede? )
dritgrei hei hei! Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 åssen påsssen.... Jeg skal egentlig vaske huset, og er godt i gang.... men jeg tok meg plutselig en pause etter å ha vasket noen vinduer, tørket støv på et rom og skura gulvet.... Jeg føler meg egentlig litt flink, men så er jeg så lei av at sånne ting må gjøres hele tiden, jeg vil gjøre noe annet enn å rydde og sånn... jeg er ikke husmor, og jeg liker det ikke, jeg liker å rote, også liker jeg å ha det ryddig.... dårlig kombo! sÅ joda.... det grå fint, men vi skal altså få besøk av svigefar i dag og da erd et oka t det er litt fint her, pluss at vi har jo pussa trapp i noen dager nå, så en real vaskert er bra. ha ha ha..... vaske vesle brumlemann....
Urtete Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 ...med klut og kost og såpevann.... Den er fin!:-) Jeg er heller ingen husmor. Beundrer de som koser seg med å stelle og stulle og vaske og skrubbe i huset sitt! Jeg gjør sånt bare fordi jeg MÅ.... Men du har jo gjort RÅMYE i dag!!! Husmor de luxe!:-) Jeg er mektig imponert og bøyer meg i støvet (korrigering: lodottene!). :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå