Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 har en gutt på 9 mnd og han er helt stormforelska i vedovnen i stua her.... fyrer ikke så mye lenger,men i dag fyrer jeg å da er den jo selfølgelig varm... hvordan skal jeg lære han at vedovnen er forbudt å røre..??? Vil jo ikke at han skal brenne seg... jeg flytter han vekk og gir han en leke,han krabber bort til ovnen i det neste sekund...jeg flytter han tilbake men han krabber til ovnen... slitsomt det der... =/ hva gjør jeg?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hold hånda han bort til ovnen, ikke helt inntil så klart.. Men så han kjenner det er varmt..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Jeg lot rett og slett min gutt brenne seg litt jeg da! han var nermere 10 mnd, og jeg visste han skjønte konsekvenser av ting (ellers nytter det jo ikke) jeg sa "huff" til han hver gang han nærmet seg ("nei" var så oppbrukt, og han hadde slutta å bry seg om det ordet:o) ) den ene dagen brant han seg litt, og da sa jeg igjen "HUFF"..etter det bruker jeg "huff" hver gang han slår seg og sånn.. så når jeg ser han nærmer seg noe farlig så sier jeg huff...da bremser han fort, for han vet at det er noe vont i vente! greit å finne er ord du kan bruke på farlige ting...for nei driter de ganske fort i!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå