Luca Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 En liten gladmelding til alle som syns det er "ekkelt" at barn som både er over 1 år og tilogmed går, får pupp; Nå har enda en 1-åring sluttet med pupp, så en mindre å irritere seg over:-) Men slutt på fjas; Lillesnupp på 15 mnd har nå rett og slett sluttet med pupp, det var fra en dag til en annen det. Dette er nå 4 dager siden, så da regner jeg med det er helt slutt. Hun fikk om morningen, og noen ganger på kvelden. Hun var skikkelig desperat om morningen, så det er helt snålt at hun plutselig mistet interessen. Jeg for min del syns det er veldig deilig, og føler nå at enda et bånd har blitt fjernet slik at lille snuppa blir bare mer og mer selvstendig:-) Så da er denne perioden over, og for min del får jeg heller aldri oppleve det igjen. Nå kan jeg bare nyte jentene mine som er konfirmanter før jeg rekker blunke sikkert:-)
Ranveig R Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Det høyrest deilig og litt vemodig ut ) Sjølv skal eg reise vekk torsdag - søndag, så det er mulig det blir slutt her og no...
MintCondition Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Velkommen i klubben Her har det gått tre uker nå, og går stort sett bra. Men om Guro kommer opp i senga vår om morgenen (hver morgen, altså...) og jeg ikke har på meg t-skjorte, blir hun kjeeeempeglad! Spytter ut smokken og er på stø kurs mot puppen med munnen på vidt gap. Så her gjelder det å kle på seg altså...hehe. Merkelig nok blir hun ikke så¨veldig lei seg når jeg sier nei og drar over meg dyna, så det er nok ikke så enormt det savnet.
Luca Skrevet 18. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2007 Jøss, du også ja:-) Ja det er ganske snålt altså....jeg har jo tross alt ammet barn i ett omtrent siden høsten-04:-) Lillesnupp bryr seg ikke når hun er i senga om morningen heller nå, men jeg passer på å pakke meg godt inn da...hehe, tar ingne sjanser nå som vi er så godt i gang:-) Ranveig: hørtes deilig ut med en tur.-)
Retro-mamma Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Jeg også sluttet å amme fra en dag til en annen. Jenta er 14 mnd, og for en uke siden ville hun plutselig ikke ha pupp om morgenen lenger (ennå hun alltid har vært veldig glupsk og sulten da). Jeg maste ikke noe mer med det, men sluttet etter å ha prøvd et par morgener til. Greit når de "sier fra selv da" - selvom jeg var innstilt på å amme sommeren over jeg da. Eneste "positive" er at hun nå faktisk sover hele natta - fra halv 7 til halv 7. Før våknet hun halv 5 for å få pupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå