Maria52 Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Endelig var ventetiden over for oss for denne gang Mye har skjedd siden terminen min 6. april. Den kvelden startet med en utrolig overraskelse ved at min kjære gikk ned på kne og fridde!!!! Så klart ble det et jublende og gråtende "JA".... Vi har nå satt av 16. August -08.. Noen dager senere, altså 11. April, tok vi valget med å dra til sykehuset sent på kvelden. Jeg hadde ikke kjent noe særlig bevegelse i magen og det bekjymret oss veldig. Da vi kom dit ble jeg og babyen undersøkt grundig. Alt var heldigvis i orden, men jeg hadde litt lite fostervann og bevegelsesmønsteret var lav, men fortsatt innenfor normalen. Legen ville at vi skulle bli over på sykehuset tilfellet de valgte å sette igang morgenen etter. Kvart på ti 12. april tok de vannet og etter to timer satte riene i gang av seg selv. Jeg valgte å bruke lystgass og akupunktur. Føler at det hjalp meg ganske bra. Det tok bort toppen av smertene på en måte.. 14.40 altså nesten bare tre timer etter kom lille prinsen vår til verden. Han skrek før hele han var ute.. hehe Velskapt og flott var han med sine 51 cm og 3700 gram. Han har MASSE mørkt hår og etter å blitt vasket av JM kom han tilbake til oss med hanekam... hehehe Ønsker dere alle lykke til jenter. Husk å puste riktig under fødselen og stol på koppen deres. Vi er skapt til å gjøre dette og når pressriene komer skal jeg love dere et påfyll av energi og pågangsmot som ikke kan måle seg med noe annet i hele verden. Dette er DET mest fantastiske dere noen sinne il oppleve.....
Gjest Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 GRATULERER MASSE =) Gleder meg til min prins kommer i Mai =)
apollo71 - har fått gutt Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Gratulerer så mye med gutten og ønsker dere lykke til med bryllupet i aug 08 :-)
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 GRATULERER SÅ MASSE !!!!!!! Blir helt tårevåt av innlegget ditt jeg )
oss2=3,snart 4 Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Gratulerer så masse!! Med begge nyhetene Fin historie og oppmuntring til oss som har fødsel i vente! Kos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå