Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen her på 3 uker har masse utslett i panna og litt i ansiktet.. Husker helsesøsteren sa noe om at han kunne få hormonutslett, er dette det? Prikkene ligner på en bitteliten minikvise, litt hvit i midten...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig ut som hormon- eller melkeutslett som det også kalles. Tror ikke det er noe plagsomt for babyen og det går over av seg selv.

Skrevet

Ok. Så det er ikke noe jeg kan gjøre da? Stakkars ser jo helt forferdelig ut.. :-( Men det er sant, det virker ikke som det plager han, heldigvis :-)

Tar det lang tid før det går vekk?

Skrevet

Jeg brukte Babyline sin ansiktskrem på gutten min. Det virket som det hjalp litt. Husker ikke helt hvor lenge det varte, var ganske sliten og i ammetåka på den tiden han hadde det ; ) . Tipper det varte 2uker kanskje..

Skrevet

oki :-)

skal se etter krem når jeg er i nærheten av apotek da.. takk for svar!!

Skrevet

Høres ut som hormonutslett, ja. Her varte det fra 4-10 uker kanskje. Smurte på mm på slutten for hadde hørt det skulle funke. Vet ikke om det var det som tok knekken på det, men det forsvant like etterpå. Ikke plagsomt for barnet, men huden kan føles litt tørr. Du kan jo smøre med litt fuktighetskrem. Ser ikke så bra ut, nei! Og det verste er at alle kommenterer det hele tiden!

Skrevet

Sant!! Jeg har slått meg til ro med at han ikke ser til å merke det, men jammen gjør alle andre det... Så skal jeg liksom stå der og forklare da... Men hva sier man liksom... Jeg vet vel ikke hvorfor det er sånn ... :-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...