Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 .....at det skal være så SINNSYKT VANSKELIG å finne et varmgult helseteppe til baby + små, helt vanlige bomullsluer i rosa og blå!!!!!!!! Fins det i det hele tatt lengre??? Blir sprøøøø av å lete nå!!! Noen som har peiling??
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Har et sånt helseteppe i hvertfall, det er av merket BEBS og tror det er kjøpt på Obs av alle steder.....
FrJenny Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Det finnes en del barnebutikker som selger litt dyrere klær enn HM og Cubus osv. Den ene heter blant annet Tommeliten, vet om en annen som heter Barnas Boutiqe. (bergen) Disse har masse bomulls luer og små hansker man kan bruke om babyen klorer seg i fjeset osv. De har også masse pen klær til barn, fine kjoler og dresser til små gutter. Hva med Reflex, har du sjekket hos de???
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Takk for svar=) Tommeliten? Har de nettbutikk? Har vært på Reflex/sjarmtroll i tromsø, men fant ikke akkurat d jeg ville ha.. Kan vel hende at slikt kan komme inn på HM butikkene...? Men hittil har jeg bare funnet hvite luer... Må vel ta en tur på obs for å sjekke etter slike helsetepper=)
Lene83*har født* Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har kjøpt bomullsluer på cubus..hadde hvite,blå og rosa der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå