Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Han blir 35 år, og det er jo litt sånn stor dag, ikke sant? Hva gir jeg mannen som har alt (inkludert ei vannvittig grei kone:))? Han er jo sportsidiot.. Glad i bøker Glad i klær Men jeg hadde lyst til å gi ham noe spenstig liksom. Kreative damer, hjelp meg!!
dritgrei hei hei! Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 årskort på fotballstadion nye fotballsko en fotballtur til spania... (han kan se kamp, du kan sole deg) eller no' Men kan du ikke gi ham noe som bare du vet at han ønsker seg. er det ikke noe han lengter etter eller snakker om, eller enda bedre slett ikke snakker om, du bare vet det..... hvis du tenker igjennom hva det var som gjorde at du faktisk falt for ham en gang, så kan det hende at det gir deg en pekepinn på hva han skal feires med... Men jeg tenker at en opplevelse er vel det som fortest går i kategorien "spenstig". En felles opplevelse hadde vært fint, noe som han gjerne vil, og som du blir med på fordi du elsker ham... tenk..... hav i all verden skulle det være? fallskjerm, tur til paris, matpakketur i hagen, grillfest med venner, telttur på fjellet eller ved sjøen... Du kan jo lage en skattejakt som går over flere dager, hvor postene er steder hvor dere har opplevd noe, så må han huske det for å komme seg til neste sted, og til slutt får han gaven som kan være en fotball eller noe annet som han trenger... da er det jo opplevelsen og minnene som blir gaven... det syns jeg jammen meg var en god ide! Lykke til i alle fall!
Gjest Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Der ga du meg noe å tenke på. Jeg har lyst å gi ham en opplevelse ja.. Og jeg vet akkurat hva han lengter etter. *kremt*. Etter tre uker med kun to soverom er det vel bare å pakke meg inn i rødt sløyfebånd.. He he..
Karomamma Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 He he, pakk inn deg sjæl, du!! Fotballtur er jo en knallidé som kan fikses i alle prisklasser! Ellers finnes det mye å finne på nett hvis han heier på et engelsk lag - bøker og biografier som faktisk er ganske ok, DVDer, drakter og masse annet morsomt! Forresten så finner du helt sikkert effekter til lag fra andre land også, jeg har bare erfaring fra UK når det gjelder presanger og overraskelser til min kjære fotballidiot...
Gummelillan Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Mest vellykkede gave hittil her i huset var til sambos førtiårsdag. Ga bilde av meg selv og vår da førstefødte baby. Hadde vært hos fotograf og ordnet uten at han hadde skjønt noen ting. Og på kvelden spanderte jeg middag på han og familien hans på god restaurant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå