Gå til innhold

Huff, det her gikk dårlig......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdt på med nattpuppen til påske, da var han over sju mnd og jeg tenkte å nattavvenne han for å få meg litt mer søvn. Det ble noe grining og våking og så en periode han sov ganske godt, men ikke hele natta. Nå har han begynt å ha en våkenperiode midt på natta. Han jodler, turner og så begynner han å bli lei og skriker, til slutt hyyyler han og holder oss våken i flere timer.

ÅÅÅÅ jeg er sååå misunnelig på dere som har babyer som sover hele natta!! Tro hva i all verden jeg gjør galt som lager bare babyer som ikke vil sove? Eldstemann sov ikke en hel natt før han var rundt to år........Blir det slik nå også, tror jeg det tilter for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du ! :-)

 

vi har hatt en snill baby men nu å e han bynt å våkne på natta å hyl skrik.... noen gang har vi gitt han mat å han har roa seg ned med en gang.. men vil ikke venne han til å bynne å spise på natta igjen.

å da e det eneste som fungere å gi han smokk å koseklutn t han sovne igjen.. kjedeli ja.. men men

 

kanskje han plages me tenner...

Skrevet

Hallo du :)

Kanskje det er noe med alderen? Min har akkurat begynt å åle seg. Men kjenner ingen tenner på gang selv om han sikler noe ekstremt for tida.......

Her ville ungen sikkert roet seg med en gang om jeg ammet og la han. Men nå får det være nok synes jeg, han får ikke pupp før kl seks, store gutta som til og med spis middag trenger vel ikke puppe hele natta......

Jeg klarer max å strekke natta til seks timer uten mat. Dere da?

Skrevet

Max 6 timer her og og gutten min er 9 mndr snart Må legge til at matinntaket ellers er på et minimum

 

Han spiser med stor glede inntil 1/2 posjon og som regel myyye mindre

Pupp et best ingen protest er min sønns motto!

Skrevet

fikk ikke til det med nattavvenning med nr1,fordi han var så mye syk.

Med nr 2 var jeg fast bestem på å få det til ved6-7mnd alder.Slet en uke før vi fikk det til,men da gikk det fint.Men da mistet jeg nesten melken!!Fant ut at jeg måtte amme engang om natten for å få opp produksjonen.

Så denne gangen kommer jeg ikke til å stresse med avvenning i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...