**My little Miss drama and I** Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 skal te legen for har ørebetennelse,men har 5 dager til termin kan jeg be henne sjekke etter åpning eller lignende .. har nesten ikke sovet de siste dagene pga lurerier etc så kanskje hun kan "rote" litt der nede?! noen som vet om legen gjør slikt? jordmor gjør ikke det her iallefall:-(
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Det skader jo ikke å spørre. Si at du er fryktelig sliten og forklar litt da, så går det nok i orden.
**My little Miss drama and I** Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Hoff håper det ,men har en skikkelig kjip sur lege så jeg tviler... æsj.. men har jo ikke lenge igjenn så håper det ordner seg ja:-)
callmebecka Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Klart du kan spørre, men det er jo ikke sikkert legen din har erfaring med dette, vet ikke helt om jeg ville ha hatt noen til å strippe meg hvis de ikke har gjort det før. Hva med å starte samtalen med et spørsmål om hvorvidt han/hun har strippet fødeklare før, og hvilken effekt dette i så fall har hatt.... Litt riski hvis legen sier dette aldri har hatt noen effekt, men da kan du jo bare si du ønsker å prøve allikevel. Legen er der for deg, ikke omvendt!
**My little Miss drama and I** Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 Nei skal sef spørre først, sant som du sier vil ikke vær hennes "første";-P.. hun er rimelig ny utdannet så spørs det... Tusen takk for svar:-D... Ja får høre hva hun sier... Er ikke direkte lei av å være gravid ennå ,men når man nesten ikke får sove overhodet og hun i magen er turbo 24 t i døgnet.. da blir man litt hoff ja... lykke til...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Jeg skal til jm 10 dager før termin,og hun har lovet meg å tøye godt nedi der.. Er nok forskjell fra person til person,men spør hvertfall. Skader ikke det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå