ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Pyntet dere med "barneting" eller "voksenting"? Bare lurer, siden jeg skal gå til innkjøp av servietter ol...
Luca Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg pyntet med hvit damask, hvitt penservise(Porsgrund sitt Bogstad Polergull, fint må det være:-) sølvkopp og sølvbestikk til bursdagsbarnet, plastblomster i flere rosa-nyanser til å strø på bordet, og nydelige gammeldagse barneservietter(kjøpt på Cornelias hus i Trondheim) Dette var da snuppa var et år. Lillesnupp fikk det samme, men Hello Kitty-servietter siden jeg alltid har hatt litt dilla på det:-) Så jeg ville ikke ha typisk barnebord med papptallerkener osv siden det nesten bare var voksne her, men holde serviettene i barnestil. Det er liksom bare denne første bursdagen som jeg syns jeg kunne holde en litt voksen og "pen" stil på det, allerede til 2-årsdagen var Ole Brum-servietter på plass:-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Hørtes lekkert ut :-) Tror det må bli litt pen, voksenstil, jeg Også blir det skikkelig barnestil på barneselskapet (selvsagt)! Takk for svar!! :-))
Gjest Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Vi pyntet i marimekko-stil. Blått. Enkelt siden det er 1. bursdag. Litt høytidlig syntes vi. Til 2-års dagen mykner vi litt opp i stilen...
nickoline og supermann Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Kjøpte orange damask papir duk. Dekket på ute da det var knallvær.- Vi hadde ca 100 ballonger og ole brum papp talerkner, kopper og ole brum servietter. Orange de også! Hadde orange lys i en vannlysestake. Det ble kjempe flott!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Vi holdt alt i hvitt/ sølv/ lyseblått. Ble kjempefint! Hvite duker, hvitt servise, sølv bestikk/ lysestaker/ salt-pepperbøsser/ sukkerskøl og fløtemugge, lyseblå og sølv metallic ballonger (kjempekule!!) lyseblå lys og servietter. Det ble skikkelig fint, la foressten lyseblå serpentiner på langbordet, krøllet seg langs midten av bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå