Skilpadda Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Enda et spørsmål.. Ammepute, noen tips til hvor jeg får kjøpt en rimlig og bra ammepute?
2småkrapyl Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg kjøpte på KID, men det var for noen år tilbake. Vet ikke om de har det enda?? Den kostet veldig lite, 150-200 kr kanskje?
Forskeren Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Har BabyDan sin, kostet 299 kr (kanskje den var på salg, husker ikke helt). Synes den var grei, men har ingenting å sammenlikne med...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 De selger billige på KID ja.. Sikkert ikke samme kvalitet, men absolutt bra nok. Med min første var denne super å ha i starten, men etterhvert når ungen blir større var den bare i veien.. Så jeg anbefaler ihvertfall ikke å kjøpe en dyr pute til 5-6 hundre som du kanskje bruker etpar mnd. Ikke alle liker dem engang.. Jeg syntes den var super i starten da.. Kunne legge ungen der og ha hendene fri til å gjøre andre ting.. Spise f.eks. (bare ikke drikk noe varmt i tilfelle du søler)
@nita+Sebastian Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Hos Barnas Hus koster den 299,-. Den virker å ha super kvalitet )
Gjest Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Har også en fra BabyDan. Jeg brukte dennesten til jeg slutta å amme da ungen var 22 mnd, syntes jeg fikk så god hjelp og støtte for avlasting av skuldre etc ved amming at for meg var det fint å bruke den selv om unge etterhvert ble stor. Det er litt forskjell på ammeputene, fyllet skal være mykt og stødig uten å være hardt (lettere å legge baby godt tilrette med en fleksibel pute som former seg etter kroppene) den andre at den er "buet nok" slik at den kommer innunder armen/kroppens side samtidig som den ligger god inntil magen din. . . er mine tanker om ammeputer. Avtagbart trekk også forresten - blir en del søl (gulp, melkesprut etc), greit å kunne vaske den lettvint gitt...
tina 79:) Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Kjøpte en fra turiform på babyshop til 249,-
Gjest Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Glemte si jeg kjøpte dne på babyshop, ca 300 tror jeg ja for nesten 3 år siden.
(Muskat) Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Har også den fra Babydan, kr. 299,- Har brukt den litt i svagerskapet til å støtt opp kroppen i senga. Brukte ammepute MYE med førstemann, så dette var den første investeringa jeg gikk til da jeg ble gravid igjen! (Var helt utbrukt den andre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå