Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 ...min samboer har to barn som bor 50/50 hos sine foreldre. Jeg har en datter som bor hos meg. I morges fikk jeg en hissig telefon fra barnas mor, om regntøyet til datteren hennes lå hos oss? (Noe det ikke gjorde, og sukk-....jeg har hundre ganger bedt de ha ett sett utstyr i hvert hjem, nettopp for å slippe dette her). Hun ville da låne min datters regntøy til sin datter, noe jeg sa desverre ikke gikk. Fikk en skyllebøtte uten like... Er det ikke det greiste å ha hvert sitt sett av alle klær/utstyr (ikke større ting som ski/snowboards osv) i hvert hjem? Jeg syns denne evige hentingen, bringingen og ringingen ang ting og tang er så slitsom...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Vet du hva? Skaff et sett av alt... Det er den enkleste måten å unngå slikt på. Vi også får slike telefoner med skyllebøtter om at vi stjeler, når barnet har glemt regntøyet på skolen etc... Da er det selvfølgelig vi som forsyner oss av hennes ting. Mens klær som vi kjøper og sender jenta hjem i, ser vi aldri igjen...
frida-73 Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Enig! Det gjorde vi også! Jeg har nå fullt utstyr til enhver anledning til egne og hans barn hos oss, så alle påskudd og beskyldninger om ting som er blitt borte/mistet/lånt, er nå over. Vel verdt hver eneste krone! Prøv det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå