Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hei, Håper dere damer kan hjelpe. Vi har en gutt som er ni måneder nå og som fortsatt sovner vha. pupping. Får han ikke til å sove inne uten å amme. Han sovner greit på tur i vogn og i bil. Pleier dette å gå over av seg selv? Fikk tips tidligere her om at det går seg til, men nå begynner jeg å lure. Er redd vi får problemer når jeg skal begynne å jobbe. Men, det skal sies at han kan sovne hvis han har blitt skikkelig mett på flaske (hvis pappaen passer). Han har aldri vært en sånn baby som man bare kan legge ned og så sovner han...må innrømme at jeg også har syntes at det har vært en lettvint måte å få han til å sove på. Er det dumt?
Sjokoholikern Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Gutten min har alltid vært slik som din, måtte puppes i søvn. Men etterhvert så sovnet han ikke på puppen lenger og det gikk greit å legge ned etter å ha fått pupp. Men han blir sint hvis han ikke får pupp først. Nå er han 14 mnd og får alltid en liten pupp før han skal sove, men sovner som sagt ikke på puppen lenger. Om pappan legger går det fint å gi flaske først, så vi synes ikke det er noe problem slik det har blitt =)
Guttemamma x 3 Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Samme som "Jenta med to gode gutter". For vår del gikk det også over av seg selv. Tror kanskje det er litt forskjell på barn. Når jeg leser her inne virker det som om noen barn må avvennes med alt mulig, mens andre vokser fra vaner helt på egen hånd.
mai mammaen til to Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 datteren min sovner nesten aldri av puppingen lenger... bare koser... vi har gått igjennom en skrikekur...hun sutrer en del når hun legger seg enda..men det går greit..hun er straks et år
Retro-mamma Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Jeg ammet jenta mi i søvn nesten hver kveld (og dagen også egentlig).Da hun var 10-11 mnd gikk dette over av seg selv egentlig. Alle stresset meg veldig og sa at det kom til å bli en forferdelig uvane - men det er bare tøys (skjedde ikke med oss i hvert fall). Kos deg med ammingen i søvn du. Er vel kos det. Du skal jo ikke amme forever heller. Noen måneder til går vel greit selvom du jobber?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå