Gå til innhold

Mens smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt så sinnsykt mens smerter de siste 3 dagene, men i dag når jeg stod opp var det helt vanvittig vondt!!Aldri hatt så vondt før jeg... og masse kynnere de siste dagene. Er i uke 30, fler som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.... jeg har det... hatt det konstant i en uke nå tror jeg..hatt det lenger med den sisste uka har det vørt konstant.. pluss i de to sisste dagene har jeg begynt å få sikkelig sikkelig tak.. hvertfall spes etter kos med sambo :( Men tror det bare er kraftige kynnere... noen andre som veit??

Skrevet

Virker som de fleste har "mens-smerter" i større eller mindre grad, de siste ukene....

Jeg er i uke 38 nå og har hatt disse i et par uker....tenker ikke så mye over det lenger :-) Tror jm sa at det kan være hormonelt også....ellers presser jo kansje hode til babyen ganske mye nedover nå (selv om det hoss noen enda ikke har festa seg, eller ligger så veldi langt ned i bekken.), å jeg vil tro at også det er med på å gjøre oss litt øm og gir oss disse "mens-smertene".

Jeg ble litt betenkt de første dagene jeg hadde dem, jeg også...!Jeg tror at når fødselen virkelig er i gang, så vet vi det!!! :-)

Og nå er det egentlig nok!!!! Nå vil jeg at han skal komme ut!! :-) Gleder meg sååå!!!!!!!! :-) Må innrømme at jeg går å kjenner litt etter.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...