Gå til innhold

Da er jeg i gang med ketolysekuren =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å det går ganske bra så langt!!! I går fant jeg til og med en sjokolade det kun er 1 gram karbohydrater i!!! Genialt!

SÅ nå er målet mitt å i alle fall gå ned 10 kg!!!

Klem,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Så bra da. Hvor mange dager har du gått på den, og kan di gi meg noen tips på hva du spiser til frokost, lunsj og middag? Har alvorlige planer om å begynne på den selv, men jeg ammer fremdeles snuppa på 7,5 mnd :-)

Skrevet

Lykke til! Du får holde oss oppdatert!

Skrevet

Hva er dette da? :-)

Skrevet

Da er vi to:)

Jeg driver også med lavkarbo dietten,og det begynner å minke litt heldigvis:)

På helsekost butikkene finnes det ett ganske bra utvalg med godteri uten karbo,og i de fleste vanlige matbutikkene har de hvertfall atkins sjokoladene med bare 1 karbo:)

Skrevet

Den Atkins sjokoladen... er den ment som måltidserstatter, eller som kos hvis suget etter sjokolade blir for stort?

Skrevet

Hei!

Er bare på 3. dagen i dag, så til nå har jeg hatt en ganske liten meny. Har spist omelett (egen oppskrift i Ketolyseboka) med en proteinbrødskive under (også egen oppskrift i boka!) til frokost. Til lunsj har jeg hatt ti skiver av proteinbrødet med saltpølse. Til middag har jeg hatt stekt rødspette med litt stekt løk og litt agurk 8 alle grønnsakene må veies og kontrolleres i forhold til en karbo-tabell i boka!). Til kvelds i går hadde jeg oppveid grønnsaker (rapidsalat, agurk og blomkål) og littegranne Seterrømme-dip. Deilig!!! Til nå i dag har menyen bestått av det samme, men i dag skal jeg ha grilla nakkekotelett til middag med litt grønt tilbehør, og til kvelds blir det nok det samme som i går. Anbefaler deg å bake det brødet - jeg er brødelsker!!! Det smaker ikke allverdens godt syns jeg, men det er magefyll!

Lykke til, men vent til du slutter å amme!

Klem,

Skrevet

Hei!

Sjekk www.ketolyse.no

Klem,

Skrevet

Sålenge du har karbohydrater igjen å gå på en dag, så er det kos for meg! Men alle på lavkarbo.no fraråder å spise søtstoffer, fordi det trigger kroppen til å ville ha mer søte ting! Har spist to slike sjokolader alt jeg da =)

Skrevet

Å I see :-)

Skrevet

Ooops...ikke ti skiver proteinbrød, men to!!! Ti var vel kanskje litt drøyt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...