dritgrei hei hei! Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jeg heier! :-) hvordan går det med demonteringen av naboens bil ? he he he
Gjest Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 naboens bil ja.....går seint det. må jo smyyyge meg dit natterstid.å med dette været som er,så blir det en farefull ferd. først smyyyge opp en skråning,der jeg må passere ekle hinder,slike som,sauperler,greiner,einer og to værer...der den ene er utgangersau og har di krøllehornene.... så må jeg pasere den nye parkeringsplassen til naboen,som ligger klint opp i gjerdet vårt.der står det div traktorer og trailere.mista tellinga på hvor mange han har.sååå,må jeg,etter å ha åle meg gjennom den sanda,smyyygtasse meg til bilen.(dette her tar tid)å når jeg finner den,så oppdager jeg at det er en "mæsje",og at jeg har glemt verktøyet!!! så er det samma ruta tilbake...ting tar tid-----sukkh....
dritgrei hei hei! Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 hehe.... men hvis han har så mange traktorer så kan du jo ta en av dem i stedet .... konformanten er fortsatt så ung at han ikke ser forskjell på metallet... bare det er metall skruer og muttere...., han kan få min foresten, da hadde han fått rust i tillegg... det må da være stas :-)
Gjest Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 å du,denne konfirmanten vet forskjell.han er bilgal...noe som går meg på nervene,hehe... bare spray med rustfjerning du,så er du kvitt problemet.da forsvinner alt...sikkert bare hjulene igjen da =) vet ikke om jeg gidder å leke smygende ullteppe mer jeg..kan jeg ikke bare sette hele bilen der da?? å ikke bare deler av den?? så kan vi bruke den som bord til kakene???
dritgrei hei hei! Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 velidg veldig god ide!!! kakebord på den ene siden og gavebord på den andre så setter du noen blomster på toppen, og vips....
Gjest Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 ja,der var jeg smart,hæ? å så sitter konfirmanten inni på stas =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå