Gå til innhold

2 trimester har gått så fryktelig FORT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som er enige? Synes 1 trimester gikk kjempesakte, mens 2 trimester nesten har gått av seg selv. Glemmer til og med stadig vekk hvilken uke jeg er i. Men nå har jeg begynt på uke 28, og når den er passert, da er det bare innspurten igjen; 3 trimester. Så spennende det er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du er ikke den eneste, var på kontroll i går og måtte tenke meg om da legen spurte meg hvilken uke jeg var i. har begynt på uke 24, så om ikke så lenge kommer jeg hoppende etter deg.

Nå når kvalmen har gitt seg endelig, kan man til tider glemme at man er gravid, helt det kommer et spark som suser eller at magen er litt i veien.

Skrevet

Vær så snill å send litt hurtigående-pulver over til meg også.. Er så utålmodig og tiden går så innmarig sakte, føler at jeg har vært gravid i en evighet allerede..

Er "bare" 13+3 i dag, synes tiden bare snegler seg avgårde.. Håper den går fortere nå når våren er her, eller skal man si nå når våren er på vei (våknet til hvite gater i dag..).

Skrevet

Er enig med deg, plutselig har jeg bare 6 dager igjen her på 2. tri!

Men synes den virket fryktelig lang da jeg kom inn her...

Begynner å bli alvor nå, håper 3. tri går kjapt unna;-)

Skrevet

jeg syns 1 trimester gikk fort og at 2 bare snegler seg avgårde jeg... er "bare" 25+3...

Skrevet

Helt enig at 2. tri har gått fort ja.. Har jo nesten ikke rukket å tenke over det så bærer det inn på 3. tri.. Litt skummelt og veldig gøy på samme tid. :0) Synes magen er blitt så stilig i det siste. Babyen suser opp og ned og hit og dit og magen former seg etter henne..hehe . God underholdning allerede lille snuppa vår. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...