Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått den inn jeg....det sier PIPP PIIIIIIP OG KVIRREVITT....

enten er det stær,(ja ikke grå eller grønn,men en flaksende en )eller trost..et av di to sortene sitter i ventilen rett ved siden av meg å lager leven.å for et leven da!!! tror det enten blir hørselsvern på meg,eller jeg får stenge eneboligen for godt for di...ble litt for mye vår nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HA HA HA HA HA HA.... tenk så fint at de flytta inn der..... litt ekkelt syns jeg nok at det er, men så syns jeg det er koselig også.... du kan jo si at det er vanlig med borettslagsregler, og at grilling og bråk helt klart er noe man bør unngå :-)

Skrevet

Fugle invasjon er både kos og plagsomt...men...

Jeg er sikker på at du ikke opplever det så ille som en venninne av meg...*ler* Hun lider av Fugleskrekk...i alvorlig grad. Og ifjor holdt hele ferien til familien å gå dukken, fordi en fuglefamilie hadde tatt bolig under en bjelke ved inngangspartiet til hytta.... Min venninne ville ikke sette ben ut av bilen til å begynne med engang...men etterhvert klarte mannen å overbevise henne om at fornuften er en fin ting... *smiler*

Skrevet

har allerede skrevet regelbok,og satt opp husleia.her blir ikke grilling,musikkspilling,uteservering,eller snakk om å ha husdyr !!!

her er det "hårda" bud =) sånt som fuglelåpper....jææækh...

kan til nød godta di små "fjærballene" som har okkupert resten av ledige plasser.men di skravvlebøttene her vil jeg slett ikke ha inn egentlig,hehe.

har ikke fuglefobi,men har lyst til å ha nattesøvnen min i fred...

hvorfor flytta di ikke inn hos naboen da???

Skrevet

fordi han har så fin bil.......

Skrevet

He-he ,syns eg ser deg med hørselvern å greier....inne!

Vesle pippipen er nok svært så fornøgd med den nye boligen sin han!

c",)

Skrevet

Kan ikke kaste de ut nå........ Det skal jo legges egg og sørge for at fuglegenene går videre.

Tenk deg selv å bli kasta ut av en utleier når du var nygravid..... Ikke det at disse leier, er vel mer okkupering dette vel???

Men det blir jo ikke noe mindre bråk når 4 små skal lære å fly litt lengere utpå sommeren...Hi hi hi hi hi hi.....

På med hørselsvern, og inn med sov i ro....

Det er så deilig når det blir liv i naturen....

Skrevet

tenker di er fornøyde ja.....grrrrr

jeg er ikke utkaster,men vurderer å demonstrere mot okkupanter og greier...kanskje di skjønner hintet? men skal snakke høøøyt om hvor pent hus naboen har og hvor fint det er for di som bygger der med veranda og greier.....

å hvordan få gogutten til å godta sov i ro i ørene da?? han kvitra selv fra lyse mårran av di skravvelsyke fjærkreene......=)

er vår ja.men vil ikke ha den i stua jeg...kvirrevitt ta tei ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...