mamseeeen Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Våknet i natt med skikkelig vondt i skambeinet og kraftige mensensmerter... jeg sto opp og det ble bare verre så la meg fort ned igjen! våknet nå, og klarte verken stå eller gå! sambo måtte hjelpe meg på do, på med klærene osv... det kommer i takvis! nå har jeg sittet opp 1 time og det virker som det roer seg litt!!! er i uke 39. hva kan dette være? kan ikke huske det var slik fødselen startet sist! har prøvd å ringe jordmor, men hun var opptatt så skulle ringe tilbake litt senere i dag! må også nevne at jeg aldri har hatt noenstore problemer med utflod, men i dag kom det en go del, og det var signal grønt... beklager beskrivelsen!!! noen som vet, kan hjelpe?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Det kan jo hende det er noe på gang. Men siden du har misfarget utflod hadde jeg ville ringt på føden jeg. Bedre å ringe å høre enn å få beskjed om at det er normalt enn at noe er galt
mamseeeen Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 men på føden er de ikke akkurat så veldig glad for at man ringer på dagen før 3... fikk beskjed om det sist! men trur nok jeg tar en telefon dit om ikke lenge... men virker litt som smertene dabber litt av nå! :-( jeg som vil føde nå!!!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 At du ikke skal ringe før kl 3?? Hæ? Hva er det da? Vet de er skikkelig sære der, men ring alikevel du! Var der på vekstestimering i går jeg, fikk beskjed om stor baby og at de ikke koms til å gjøre noe før han bikket over 5 kg! Å fikk ikke bli strippet, elr ny time før om 14 dager eller noen ting. Da ble jeg så lei meg at jeg begynte å gråte, og da ble jeg strippet, fikk ny time neste tirsdag for å få satt nåler for å få satt i gang fødselen og alt! Liker ikke de der nede jeg altså Har menssmerter i dag jeg da, vondt når jeg går og alt det der. Så kanskje vi møtes på føden?? Hihi *Håpe håpe!!*
mamseeeen Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 ja dæm er ganske sær der nede på føden synes jeg.. kvier meg til å ringe vettu! stor baby ja, var på vekstestimering for 14dager siden jeg, fikk beskje om at babyen var rundt 4kilo, kommer vell til å bli rundt 4,3 til slutt... grue meg til å presse ut herre ungen altså...min første jente var bare 2,8kilo! det var synd du måtte begynne å skrike for å bli hørt dah, fatter ikke hvorfor det skal være slik!? håper det hjalp å bli strippet da... kanskje vi møtes på føden da altså..håper du slepper å gå og vente til tirsdag da.. men hvis du har skikkelig mensensmerter i dag så skjer det vell før:-) lykke til i allefall... :-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Ja, d e ikke my hjelp å få der nei! Fikk beskjed om at baby`n va 4,3 no vi! Å koms t å end opp på 4,7 elr 4,8! D grue æ mæ t! Derfor æ begynt å skrik å, for æ e ganske lita sjøl å sikker på at æ ikke klare å press ut en så stor unge. Forrie va 3,6 da, så d e en vesentli forskjell. Hadd masse kynnera ætter æ vart strippa, så går no bare å håpe no da. Hadd 3 cm åpning å da, men d kan en jo ha læng før d skjer nå. Lykke til t dæ å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå