Forskeren Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Huff, hvor tiden flyr.... Har 46 dager igjen, synes ikke det er lenge siden det var 100 dager! Ut i fra str. på magen har jeg jo følt meg høygravid lenge, men det blir liksom litt mer virkelig nå når det for alvor begynner å nærme seg... Vet ikke om jeg blir helt klar denne gangen heller. Sist fødte jeg på termindagen, men følte meg ikke klar for at babyen skulle komme "så tidlig" (helt komisk å tenke på egentlig når man går til 40 uker og blir sjokkert over at det skjer!)
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hjelper det at jeg hat 45 dager igjen? ;-) Men skjønner deg godt. Jeg fikk panikk den dagen det bare var 50 igjen. Enda jeg ha vært gjennom alt en gang før og magen min er stor nok for å føde i flere uker nå ...
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Jeg har 46 dager igjen til i dag. Føler meg egentlig alt høygravid. Magen er i veien og er lite motivert for å gå på jobb. :-) Har fått mange tanker ang. fødsel. er jo første så da er alt nytt, spennendes og skremmendes samtidig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå