Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hei, Min permisjon går ut 25/7 også har jeg 6 uker ferie. Sjefen min begynte i januar og mase om møte og diskusjon om når jeg kom tilbake. Jeg er blitt anbefalt av legen min å søke omskollering pga ryggen. Har hatt flere operasjoner osv. Dette fortalte jeg sjefen min som ønsket at jeg sa opp, noe jeg ikke kan for da mister jeg mange rettigheter. Han har ringt NAV og han tilbyr meg nå en annen stilling, som skiftarbeider på FLYPLASSEN. Noe jeg overhode ikke ønsker med et lite barn da jeg i dag har en dag stilling. Nå krever han svar innen april på om jeg tar den jobben. Kan han gjøre disse tingene, hva skal jeg svare han. Han er ikke norsk og kjenner veldig lite til vårt system, vi har egen personalavd i utlandet til dette. Håper på svar og råd
Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 det er bare å si at du ikke ønsker det andre jobben! Har han en sjef over seg som du eventuelt kunne ha prata med? er du organisert? da ville jeg isåfall tatt kontakt med din organisasjon så ordner de opp!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Takk for svar. Er dessverre ikke organisert. Han har en sjef over seg igjen som heller ikke er norsk og sitter i utlandet. Tror at dette vil by på problemer. Har han krav på å vite disse tingene som jeg selv ikke har svar på i permisjons tiden min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå