Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Noen med erfaring med dette? Noen som har født for tidlig og babyen har fått hjerneblødning? Hvordan kan framtiden bli??
-*MARTINA*- Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 lillegutt hadde en blødning grad 1 et par dager etter fødsel.Den trakk seg tilbake igjen raskt og har ikke hatt betydning.Nå var jo ikke det så mye kontra de som har hatt blødning grad 3 og 4.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Dytter litt på denne, jeg. Noen med grad 3 og/eller 4 her?
elton Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Hei Gutta våre har 1ere og en 2'er det har gått supert! En av mine bestevenninner har en sønn med 3 og 4 han har vannhode og har nå gjort en 3dje ventrikkel operasjon, har gått utrolig bra så langt. Jeg vet om en som har hatt grad 4, som har tørket helt opp. Han er litt "tregere" enn sine søsken, men er helt 100 flott gutt og ikke multihandikappet på noen måte. Det er val bare fremtiden som kan vise, men farene for skader er jo helt klart større med 3/4 grader.... Vannhode som er kjent og vanlig følge kan man ofte gjøre noe med, som 3dje ventrikkel operasjon eller legge inn skjønt. Lykke Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå