Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hei! Må bare få ut litt frustrasjon; oppdaget ved en tilfeldighet på nettet at min samboer søker etter elskerinne... ble både lei meg og forbannet. Trodde vi hadde det bra jeg, men tydeligvis ikke. Har ei tulle på 9 måneder og vet ikke hva jeg skal gjøre... Please svar meg!!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Du må iallefall ta det opp med han. Det er viktig at dere får pratet sammen. Dere kan jo ikke ha det sånn. Kom ikke på noe bedre råd nå.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Ja, det har jeg gjort, men all form for tillit er forsvunnet. Han vil gjøre alt for forholdet, men jeg vet virkelig ikke. Når man har barn så må man jo tenke seg godt om...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Har dere det bra ellers? Jeg og mannen min har vært sammen i snart 10 år og gift i snart 4 av de. I løpet av de tre første årene opplevde jeg utroskap fra mannen min. Kun en gang, men jeg valgte å stole på han igjen (selv om det tar lang tid) fordi vi hadde et bra forhold ellers. Det angrer jeg ikke på. Vi har bare fått det bedre og bedre med årene og er veldig trygge på hverandre. Vi har to barn sammen og venter tredje barnet i juni. Så hvis dere har det bra ellers og har et barn sammen, kan du jo prøve å stole på han igjen. Og igjen: viktig at dere har komunikasjonen der hele tiden og er åpne mot hverandre.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Synes at slike ting e heilt uakseptabelt, kanskje eg hadde greid å tilgitt, men eg hadde ikkje greid å glømt d... Hadde følt at d hang en sort sky over forholdet i ettertid. Men d e mi erfaring og mi meining. D e jo en del fålk som har klart å få d til å fungere, men eg forstår bare ikkje kordan de menneskan klare å komme over d sviket... Og d e også en av grunnene til at eg ikkje e ilag med barnefaren lenger.
Gjest anouschka with Love Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Tjenare, Mini_Keiko *HØYGRAVID*!! Helt enig med deg!! Hadde ikke tolerert at han søkte etter damer på chatte kanaler engang! Low life!!! Hvordan ha respekt for en sånn mann igjen? Skal man virkelig svelge så mange kameler?? For enhver pris?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Kanskje dere kan ha hjelp av familieterapi? Ta kontakt med kommunen. Det hjalp meg da jeg ble ført bak lyset av kjæresten min mens jeg var gravid. Jeg ville bare gjøre det slutt og hatet han nesten. Jeg bestemte meg for å gi det en sjanse. Og det angrer jeg ikke på. Etter en lang og kronglete vei, har vi det veldig fint i dag. På en måte har vi blitt mer sammensveiset fordi vi ble tvunget til å ta et oppgjør med "hemmeligheter" på siden.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Sannsynligvis kommer han til å nekte dersom du konfronterer han med dette. Svar anonymt på "søknaden" hans og pump han for opplysninger, da har du mer kjøtt på beinet ved en evt konfrontasjon...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Hei igjen og tusen takk for respons! Har konfrontert ham og han har forhåpentligvis lagt alle kort på bordet. Han vil gjøre alt i sin makt for at forholdet skal gå seg til igjen. Akkurat nå føler jeg ingenting - helt tom liksom. Trodde vi hadde det bra jeg og ble veldig overrasket da jeg oppdaget dette. Han har lagt seg langflat og logrer med halen for å si det sånn, men jeg merker at dette kommer til å ta tid. Har vel bestemt meg for å prøve, men det skal ikke mye til før jeg gir opp nå så han bør holde seg på rette siden av linja fremover. Han har jo ikke vært utro, men det føles slik alikevel fordi han hadde jo på en måte planlagt å være det. Merkelig følelse egentlig...
Gjest Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 skjønner deg godt,jeg har selv oppdaget veden tilfeldighet at han mailer med en annen kvinne,og utifra det jeg har lest så,har han ikke sagt at han er sambo og venter barn(9 uker på vei),det er også tydelig at hun håper kanskje at det blir noe mer. Har ikke konfrontert han med dette,og har vært fortvilet p.g.a dette. Aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre,tvier meg for å konfrontere ham med det,redd for konsekvensene. Som noen sa tidligere så har han ikke vært utro,men at det føles slik. Det synes jeg også det gjør.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 ups,det forrige innlegget skulle være anonymt.
Hoppetussa Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Så lenge man driver med dette på nettet, er det ikke sikkert at han tar det fullt ut. Mange føler at det er uskyldig å flørte på internett. Fint at han vil gjøre alt for forholdet, da må han jo virkelig elske deg!. Dere kommer til å få det ganske tøft framover, det er tøft for han å gjenvinne tilliten, og utrolig tøft for deg å tilgi. Kontakt familievernkontoret hos dere, de kan komme med nyttige innspill! Jeg kjenner mange som har reddet forholdet sitt der.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #13 Skrevet 25. april 2007 Ja, jeg skjønner at det blir tøft - for det er det om dagen. Vanskelig å tenke på noe annet. Men jeg har bestemt meg for å gi ham en sjanse og tror han har fått seg en lærepenge. Men jeg tenker jo hva som kommer til å skje hvis forholdet begynner å skrante. Oppsøker han spenningen inne på nettet igjen...? Må jo bare håpe og tro at han har skjønt poenget. Skal visst ikke være lett her i livet. ) Takker for svar her inne - godt å høre andres meninger...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #14 Skrevet 25. april 2007 skaff deg en ny hotmailadresse, ta kontakt over nettet, avtal møte, møt opp og avslør han!!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #15 Skrevet 7. mai 2007 Dette synes jeg ikke var noe godt forslag! Sånt fører bare med seg mer kaos og mistro. Ta det opp direkte med han, er han interessert så klarer dere å få orden på forholdet igjen! Har selv vært igjennom en sånn prosess og hvis man gir det tid så går det! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #16 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Takk for gode forslag og svar. Han har lagt alle kort på bordet (håper jeg da) og lar meg få innblikk i alt han driver med. Så da er det bare å se om tilliten kommer tilbake. Håper det og har lyst til det. Men følelsene kan man jo dessverre ikke styre, men man kan styre tankegangen og prøve å jage vekk de dumme tankene og ikke være redd for å ta opp ting. Er det omtrent det samme du har vært ute for? ) Tar gjerne imot synspunkter fra flere... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå